Gjest hønse-Magda Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Det var en kveld budeia kom ned fra setra. Da møtte hu gamle-Anton som var ute for å lufte hønsa (på den tiden pleide man det). Katta satt mett og fornøyd lengre borti lia. Har du sett fåglane sa gamle-Anton. Det er så stille her. Jo jommen sa jeg smør, som gamla pleide å si, sa hu da. Og det sa brura og! 0 Siter
morsan Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Har du hørt den om han gutten som dro inn til byen for å handle til bestemora si? Først gikk han til isenkrambutikken og handlet klesklyper, så gikk han til grønnsakhandleren og handlet en pose gulrøtter, og derett gikk han til bakeren og kjøpte et brød. Og da han kom ut igjen derfra, begynte det å regne. 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Har du hørt den om han gutten som dro inn til byen for å handle til bestemora si? Først gikk han til isenkrambutikken og handlet klesklyper, så gikk han til grønnsakhandleren og handlet en pose gulrøtter, og derett gikk han til bakeren og kjøpte et brød. Og da han kom ut igjen derfra, begynte det å regne. Ho-ho. 0 Siter
morsan Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Ho-ho. Ja, he he*klasker meg på låret og tørker lattertårer* 0 Siter
Gjest pinlig igrunn Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Har du hørt den om han gutten som dro inn til byen for å handle til bestemora si? Først gikk han til isenkrambutikken og handlet klesklyper, så gikk han til grønnsakhandleren og handlet en pose gulrøtter, og derett gikk han til bakeren og kjøpte et brød. Og da han kom ut igjen derfra, begynte det å regne. forstod ingen av vitsene her jeg...hverken trådtarter eller din...hmm... 0 Siter
morsan Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 forstod ingen av vitsene her jeg...hverken trådtarter eller din...hmm... Nei, det er vel nettopp det som er poenget, skulle jeg tro 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.