Gjest zilja Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Har rocka i vel 3 uker nå, målte før jeg startet, og i går. Har gått inn 2cm i livet, 2cm rundt navlen, og 1 cm over hoftene. Gjett om jeg skal fortsette ) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Oi! Spørs om ikke jeg skal la meg rive med og skaffe en sånn en jeg også. Har du lagt om livet på annet vis også da, eller bare rocket? 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Oi! Spørs om ikke jeg skal la meg rive med og skaffe en sånn en jeg også. Har du lagt om livet på annet vis også da, eller bare rocket? Bare rocket 0 Siter
cathlin Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Husk at du skal ha plass til diverse innvoller inni der også, da;-) 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Husk at du skal ha plass til diverse innvoller inni der også, da;-) De får kjørt seg iallfall ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Jeg vil også kjøpe den!!! Ønsket meg den til bursdagen, men fikk den ikke.... Så nå må jeg nok bestille den selv :-) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Jeg får faktisk ikke til å rocke lenger jeg, enda så flink jeg var som barn. Nå er det bare helt umulig, klarer maks tre-fire runder før den ramler ned på knærne, blir vel ikke særlig slank av det.. Hvor lenge rocker du om dagen da? 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Jeg får faktisk ikke til å rocke lenger jeg, enda så flink jeg var som barn. Nå er det bare helt umulig, klarer maks tre-fire runder før den ramler ned på knærne, blir vel ikke særlig slank av det.. Hvor lenge rocker du om dagen da? ''Nå er det bare helt umulig, klarer maks tre-fire runder før den ramler ned på knærne, blir vel ikke særlig slank av det.. '' Er du riktig høy, så blir det lang vei ned for å hente den. Og da forbrenner du kalorier. Og gjør du dette ubegripelig mange ganger, så er det enda bedre. Samtidig - man spiser jo ikke når man driver og henter rockeringer ved knærne, så det hjelper jo! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.