songbirdy Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Fikk selvsagt ikke med meg siste episoden, og lurer på om noen vet når den går? Please ikke avslør hvem som vinner da....... 0 Siter
Skyer Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Det er en episode til, vi vet ikke hvem som vinner ennå :-) 0 Siter
songbirdy Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Skrevet 14. mars 2009 Det er en episode til, vi vet ikke hvem som vinner ennå :-) Iiik, hipp hurra. Ikke fulgt helt med i svingene jeg da tydeligvis. Det var bra. hehe Vet du om det er reprise av forrige episode da? Finner ikke i programoversikten på Tv3 0 Siter
Skyer Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Iiik, hipp hurra. Ikke fulgt helt med i svingene jeg da tydeligvis. Det var bra. hehe Vet du om det er reprise av forrige episode da? Finner ikke i programoversikten på Tv3 Nei, er ikke sikker på om de sender reprise, klarte ikke å finne det på programoversikten iallefall..:-) 0 Siter
songbirdy Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Skrevet 15. mars 2009 Nei, er ikke sikker på om de sender reprise, klarte ikke å finne det på programoversikten iallefall..:-) Nei ikke jeg heller. Men takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.