Gå til innhold

Lurt el dumt å trosse smertene og kjøre på?

Anbefalte innlegg

Paracet lindrer ikke muskelsmerter, men det gjør ibux.

Ellers hørs det ut som du trenger å få trent kroppen din.

''Paracet lindrer ikke muskelsmerter, men det gjør ibux.''

Det gjør det vel. Les på pakningen. På meg funker paracet mye bedre enn ibux forøvrig.

Fortsetter under...

Les mine råd.

Jeg har PTSD og vet alt om muskelsmerter forårsaket av stress (vel, i alle fall kan jeg litt om det :P). Hovedpoenget er smertedemping og avslapning når det føles riktig.

Har du vurdert yoga/meditasjon eller pilates?

Med tanke på slitenheten som kommer som følge av stress: Legg deg flatt ned på ryggen i senga. Trekk pusten dypt ned i magen og fokuser på at du "samler energi". Gjør dette tre ganger, før du reiser deg opp og gjør noe fornuftig en liten stund. Gjenta når det er nødvendig :)

Takk for rådene til deg og de andre her.:o)

Jeg har ikke noen problemer med å holde ut smerter og/eller ubehag. Handler ikke om det.

Er bare bekymret for at jeg skal slite meg helt ut igjen. Det siste jeg vil er å bli så dårlig igjen at jeg ikke fungerer.

Var vanskelig å forklare dette. Men jeg ser på det som positivt stress, noe som både jeg og barna har godt/glede av. Noe som skal lade batteriene..

Derfor bekymrer det meg at jeg blir så sliten som jeg blir. Lammet i hele kroppen. Slått ut. Men det kan jo være som andre og sier, at jeg er utrent..

Jeg vil så gjerne bli den jeg var før jeg ble syk..; energisk og positiv..

Takk for rådene til deg og de andre her.:o)

Jeg har ikke noen problemer med å holde ut smerter og/eller ubehag. Handler ikke om det.

Er bare bekymret for at jeg skal slite meg helt ut igjen. Det siste jeg vil er å bli så dårlig igjen at jeg ikke fungerer.

Var vanskelig å forklare dette. Men jeg ser på det som positivt stress, noe som både jeg og barna har godt/glede av. Noe som skal lade batteriene..

Derfor bekymrer det meg at jeg blir så sliten som jeg blir. Lammet i hele kroppen. Slått ut. Men det kan jo være som andre og sier, at jeg er utrent..

Jeg vil så gjerne bli den jeg var før jeg ble syk..; energisk og positiv..

Jeg har muligens et tips til deg som har hjulpet meg, men jeg vil helst ta det over mail.

Kan du sende meg en e-mail på [email protected]? Så skal jeg maile deg tilbake fra e-mail kontoen jeg vanligvis bruker.

Jeg har muligens et tips til deg som har hjulpet meg, men jeg vil helst ta det over mail.

Kan du sende meg en e-mail på [email protected]? Så skal jeg maile deg tilbake fra e-mail kontoen jeg vanligvis bruker.

Du har mail ;o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...