Gå til innhold

Pekkaline, Bookworm og Shira :0)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AneM1365380603

Å søren, så denne nå jeg. Skal se tv akkurat nå. Logger meg på i morgen da, håper det går fint. Blir kos å prate med deg igjen :)

Eller etter en times tid dersom jeg ikke får lagt meg.....

Hei så lenge! :)

Jeg ser om du dukker opp nå eller i morgen da :o)

Den siste timen er blitt brukt til å lage spilleliste for alle årets MGP-bidrag. Litt av hvert der altså ;) Nå skal lista dure og gå fram til finalen.

Nå kom jo denne meldingen i går, og siden min PC IGJEN er ødelagt og jeg må dele med datteren, så blir jeg nedstemt gitt...

Hadde noen få oppdateringsproblemer i går, men merket ikke noe spesielt. Men jeg ser av innleggene i dag at flere hadde problemer:-) Dere kommer inn nå eller?

Gjest Shira :o)

Nå kom jo denne meldingen i går, og siden min PC IGJEN er ødelagt og jeg må dele med datteren, så blir jeg nedstemt gitt...

Hadde noen få oppdateringsproblemer i går, men merket ikke noe spesielt. Men jeg ser av innleggene i dag at flere hadde problemer:-) Dere kommer inn nå eller?

Jeg er inne, jeg var inne i hele går også. Hadde problem forrige uke jeg, jeg er så effektiv at jeg gjør unna problemene før alle andre jeg nemlig *ler høyt* ;o)

[quote name=Shira :o)' timestamp='1237276746' post='4113424]

Jeg er inne, jeg var inne i hele går også. Hadde problem forrige uke jeg, jeg er så effektiv at jeg gjør unna problemene før alle andre jeg nemlig *ler høyt* ;o)

Jammen det er bra at noen er tidlig ute, så kan du fortelle oss løsningen når vi "endelig" får problemene:-)

Annonse

Gjest mora2

Åhr, kjipt med dataen da...

Problemer i dag også på forumet... Irriterende!!!

Men jeg kom hvertfall inn nå..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...