Lotte :o) Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Det siste døgnet har vi via finn.no fått ryddet opp! 3 sykler har fått nye eiere, vi har fått 1100 kr og en ryddig bod :-) Motordeler for 1500 raske venter også på ny eier :-) Plenty barneklær er gitt bort til de som trenger det. Godt å få unna alt vi ikke trenger selv! Har du starta våroppryddingen? Det er straks VÅR! Hurra :-))) *plante påskeliljer i krukker* 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Jeg hadde et sånt raid i fjor vår - kjempekjekt! ) Finn er knallkjekt! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Skrevet 16. mars 2009 Jeg hadde et sånt raid i fjor vår - kjempekjekt! ) Finn er knallkjekt! I tillegg har jeg to sykler på vårservice nå, så alt blir på stell til sykkelsesongen starter... eller _nesten_ alt... Jeg må ha ny sykkel selv ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1237228902' post='4113140] I tillegg har jeg to sykler på vårservice nå, så alt blir på stell til sykkelsesongen starter... eller _nesten_ alt... Jeg må ha ny sykkel selv ;-) Borte hos han lokal tursaken? Kanskje jeg skal sette inn skranglekassa mi der og. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Skrevet 16. mars 2009 Borte hos han lokal tursaken? Kanskje jeg skal sette inn skranglekassa mi der og. Hæ? Nå skjønner jeg ikke helt..? Har vi noen lokale også? Rambo sin er satt inn på XXL (her har det vært en kraftig velt m/påfølgende skjevt tannhjul = byttes), min (eh..mannen sin nå da) på Obs, garantiservice. 0 Siter
org Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Vi har kommet så langt at vi har _snakket_ om å rydde i boder... Har tenkt å sette av en dag til hver bod (ja, vi har mye rot!). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.