Gå til innhold

Trening og psykisk helse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Magna

sikkert!

Trening skal være lystbetont. Jeg er ikke så sikker på trening av plikt. Det jeg vet utifra eget liv er at mitt engasjement for trening har gjort meg frisk.

Jeg er ute så ofte jeg kan. Jeg svetter ikke lenger. Jeg holder på med yoga og meditasjon.

I tillegg går jeg ut midt på dagen. Da primært for å få frisk luft, lys og mosjon. -Og for å nyte naturen, den puster jeg inn i dype drag.

Naturen er så vannvittig skjønn. Samtidig går jeg på ski og går turer i skog og mark. Dette er en kombinasjon for å få psykisk balanse. Jeg er ute alene, det gir meg mest frihet.

Før da jeg var yngre løp jeg og gikk hardt på ski. Jeg ble stresset av det.

Målet for folk i Norge slik jeg ser det er at de må gå før de løper. Folk er så lite aktive. Om sommeren sykler jeg i skogen. Jeg har terrengsykkel. I tillegg til at jeg går og bader i skogstjern og i vann.

Jeg var med i i skirenn for noen dager siden, da var jeg virkelig i form og kunne gå hardt, så formen er bra. Om vinteren måker jeg snø og er ute når snøen pisker i fjeset og frosten biter i kinna.

Finn en treningsform som gir deg glede og lyst til å gjøre det så ofte du får til, Orio.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...