Gå til innhold

Merkeverksted eller ikke/service på bil

Anbefalte innlegg

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Må ha 120.000 service på bil samt bytte av reg. reim.

På merkeverskted (Bertel) koster dette totalt ca 13.000,-

Venter nå på priser fra annet merkeverksted samt Mekonomen, men innrømmer at jeg er skeptisk til å sette inn bilen noe annet sted enn merkeverksted.

Kan dra til Sverige også, men da skal jeg spare MYE før jeg bruker en dag på det.

Noen med erfaringer?

Fortsetter under...

Skrevet

Nå reparerer og gjør jeg sånt selv, men noen ganger har jeg satt bilen inn på verksted.

Jeg har ikke noe problemer med å ikke bruke merkeverksted. Har ingen dårlige erfaring med det heller.

Hvis det ikke er en spesiell bil, så hadde jeg ikke betenkt meg.

Gjest høstløv
Skrevet

Hvis du ennå har garanti på bilen, kan det hende at det er en klausul om at servicen skal foretas på merkeverksted for at garantien gjelder.

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Hvis du ennå har garanti på bilen, kan det hende at det er en klausul om at servicen skal foretas på merkeverksted for at garantien gjelder.

Ingen garanti på bilen lenger.

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Nå reparerer og gjør jeg sånt selv, men noen ganger har jeg satt bilen inn på verksted.

Jeg har ikke noe problemer med å ikke bruke merkeverksted. Har ingen dårlige erfaring med det heller.

Hvis det ikke er en spesiell bil, så hadde jeg ikke betenkt meg.

Det kan ikke vi, så her må bilen inn for alt som er litt mer avansert enn å bytte lyspære;-)

Fikk pris fra annet merkeverksted nå og de lå ca 2000,- under Bertel og påstod at de skulle matche tilbud fra andre verksted.

Takk for innspill.

Gjest opel vectra
Skrevet

Vi har en tre år gammel bil, garantisakene tar vi på merkeverkstedet, andre servicer innhenter vi priser på og kommer alltid billigst ut andre steder, så de tar vi altså ikke på merkeverkstedet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...