Gå til innhold

Pån igjen

Anbefalte innlegg

Gjest En_som_prøver

Forrige psykologen min gikk i permisjon, og vi ble enige om jeg var "frisk", men jeg isloerte meg igjen og er mer eller mindre verre enn noengang, nå har jeg blåst meg opp og bestilte legetime, de hadde ledig i morgen, det var tidlig så panikken er allerede i full sving, jeg må prøve igjen, men gruer meg så svetten siler til å sitte i venterommet, det er det verste stedet jeg kan tenke meg blandt mange ;), sitte tett oppe på andre som kikker på meg, da holder jeg på å besvime, "nerveproblemer" får en ny dimensjon når det gjelder meg, huff huff, kanskje jeg tar med solbriller selv hvor teit det ser ut :)

Snart skal jeg kanskje ut i et program for å få jobb via NAV, kvalifiseringsprogrammet eller hva det heter, der jeg skal få personlig hjelp ikke i gruppe, og det med støtte fra psykolog håper jeg kan virke, krysser fingra.

Er litt stolt av meg selv, det er noe langt der inne som er verdt å holde tak i, unnskyld hvis jeg tar opp plass, men har ingen andre å fortelle til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/325935-p%C3%A5n-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så tøff du er som prøver igjen! Masse lykke til hos legen og på venterommet.

Tar panikken over, så forsøk å fokuser på pusten mens du sitter der. Puste "lenger" ut enn inn, telle til eeeen på innpust og tre på utpust. Bare fokusere på det, hele tiden :-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/325935-p%C3%A5n-igjen/#findComment-2715924
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...