Gå til innhold

astral projeksjon

Anbefalte innlegg

Gjest profile

Gjør du meg til narr?

Spurte fordi jeg ville ha et seriøst og ærlig svar. Har opplevd dette selv og det er faktisk svært skremmende og fortvilende når man ikke kan snakke om det med fagfolk. Tenker det må være en mening med at folk opplever slike ting,men hva som er meningen vet jeg ikke. Det er faktisk mange som har slike erfaringer,synd de ikke blir tatt på alvor.

Det har vel ingen mening annet enn det de som har opplevd det legger i det selv. Jeg synes det er skummelt å tillegge utenommenneskelige ting som skjer mening, det kan jo være noe som bare skjer, som et jordskjelv eller slikt.

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nils Håvard Dahl, psykiater

1

Det har vel ingen mening annet enn det de som har opplevd det legger i det selv. Jeg synes det er skummelt å tillegge utenommenneskelige ting som skjer mening, det kan jo være noe som bare skjer, som et jordskjelv eller slikt.

Jeg mener og tror at det er en mening med det,syns hvis det er meningsløst da er det jo bortkastet.

Gjest Mirakelet

Så fordi man tror på at det finnes mer mellom himmel og jord er man useriøs?

Snakk om fordommer!

har du noen gang hatt en uvirkelighetsfølelse, på samme måte som når du sover og får slik paralyse der du er mellom våken og drømmende tilstand og tror du er våken, men sover..

at du mens du er våken og ute blant folk får en følelse av at dette ikke er virkelig, at du drømmer...

har du noen gang hatt en uvirkelighetsfølelse, på samme måte som når du sover og får slik paralyse der du er mellom våken og drømmende tilstand og tror du er våken, men sover..

at du mens du er våken og ute blant folk får en følelse av at dette ikke er virkelig, at du drømmer...

Det har jeg hatt mange ganger,det virker som om alt er en drøm. Og det er det jo også egentlig.

Gjest Mirakelet

Det har jeg hatt mange ganger,det virker som om alt er en drøm. Og det er det jo også egentlig.

Det var spesielt etter jeg så en film jeg ble klar over det der,

alt som var ekte var egentlig en illusjon, man levde sine liv i en dataverden... egentlig eksisterte man ikke....

Annonse

Det var spesielt etter jeg så en film jeg ble klar over det der,

alt som var ekte var egentlig en illusjon, man levde sine liv i en dataverden... egentlig eksisterte man ikke....

Det er mange illusjoner,men det er så mange som ikke ser dem. De bare oppfatter det som helt sprøtt,man må velge med omhu hvem man kan snakke med om dette,det er ikke alltid lett. Det er jo en del av livet til dem det gjelder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...