Gjest Ebban Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Hei! Jeg sitter å skriver på et dokument i World,og noen steder i teksten blir linjeavstanden når jeg tar avsnitt, større enn ellers i teksten (dobbelt så stor). Hva kommer dette av? Linjeavstanden skal i prinsippet være 1,5 på hele teksten. Hvordan får jeg rettet dette? 0 Siter
Gjest Fioletta Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Prøv å marker alt teks, og så juster linjeavstanden. 0 Siter
Gjest Ebban Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Prøv å marker alt teks, og så juster linjeavstanden. Takk for svar! Jeg forsøkte dette - men det hjalp ikke. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Takk for svar! Jeg forsøkte dette - men det hjalp ikke. Forsøk å kopiere teksten over i et nytt dokument. Etter å ha limt inn teksten klikker du på ikonet under og velger "behold bare tekst". Da kan du formattere på nytt, herunder velge linjeavstand. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.