Gå til innhold

Nedtur...

Gjest vondt inni meg

Anbefalte innlegg

Gjest vondt inni meg
Skrevet

Har hatt en del vonde opplevelser gjennom tiden, det toppet seg spesielt i 2005,

samlivsbrudd (endelig...), far som ble alvorlig syk, så "frisk", men så tilbakefall -

kjøpte meg leilighet, men brann- måtte flytte hjem til mor og far, far var syk....

og dette tæret veldig på meg.

han hadde vært alkoholiker i mange år,

nå virket ikke alkoholen som den skulle... og dette lot han gå utover sine nærmeste,

i tillegg til sykdommen, mulig var han bitter for at han ble syk... ikke godt å vite hva han tenkte, han var ikke av typen som snakket om sine følelser,

Men å slenge dritt kunne han.

kjeftet på meg uten grunn, jeg var ikke god nok og jobben min var bare dritt og jeg kunne ingenting og bla bla...

dette var skikkelig vondt for meg, for jeg ville jo gjerne huske godt om han....

Han døde jo til slutt av sykdommen.

Nå 4 år senere har jeg stadig tilbakefall der jeg blir deppa. jeg funker godt i hverdagen og er stort sett blid og munter og har det bra på alle måter.. men så begynner jeg å tenke på den tiden,

alt det vonde han sa om meg... jeg kan ikke forsvare meg, han er jo død.... burde egentlig ikke tenke vondt om han som er død....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...