Gå til innhold

kraftig kjærlighetsorg med ønske om og gå bort hver eneste dag

Anbefalte innlegg

Gjest Love of my life...

Hei... Min store kjærlighet gikk i fra meg etter 11 år med forlovelse og prat på at vi skulle gifte oss nå i mars -09. Jeg sliter så, og ingen forstår meg. mest av alt, så har jeg bare lyst til å dø, bli borte fra denne verden. Testamente er i orden, så jeg vet at mine eiendeler og formue er i trygge hender. Det går ikke en dag uten at jeg prøver å finne en grunn til hvorfor jeg ikke skal "dø". Er jeg ute å kjører, så ser jeg plasser hvor det hadde vært fine steder og bare kjørt ut av veien. Hun gikk i fra meg 01/02-09 og nesten en måned etter så har hun funnet seg en "mye" eldre mann (16 år`s forskjell). Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, er helt på "tryne" hvis jeg får lov til og kalle det, det... Vi er\var sjelsvenner, min aller store kjærlighet. kjent hverandre i 21 år, var skole kjærester i -89, ble slutt og hun reiste hjem igjen, vi traff hverandre igjen mars -98 og siden vært sammen til nå. Skulle giftet oss i fjord, men ble ikke noe da vi ikke fikk ønsket dato - skulle gifte oss i år (Crus til Bahams og gifte oss på ei strand som begge ønsket). Slutt streken er, jeg vet ikke om jeg klarer og komme meg igjennom dette her. For som sagt - det går ikke en dag uten at jeg må finne en grunn til å ikke gjøre det. Jeg sliter så, at det er helt gjevelig

Fortsetter under...

Kjærlighetssorg er helt for jævlig! Det spiser en opp innenfra. Why does the sun go on shining? .....er jo utrolig mange sanger akkurat om dette, så er en betydelig del av det å være menneske. Men det er også noen om tar sitt eget liv fordi de ikke vil leve uten den andre, eller fordi de føler de får hevnet seg litt på den som man ble forlatt av. Smerten svekkes gradvis, men dersom du er på grensen til å ta ditt eget liv synes jeg du bør oppsøke fastlegen din.

Du har min dypeste medfølelse. Håper ting ordner seg og du finner en ny kjæreste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...