Gå til innhold

www.NHD.net "hallusinasjoner+"

Anbefalte innlegg

Jeg plages av masse hallusinasjoner, følelsen av å bli forfulgt overalt, (ser verden vugge-ikke så mye og ofte) jeg _vet_ hva alle andre tenker om meg,hva de sier o.l. Liker ikke at folk kan stå ute i hagen med hagle, maskingevær og pistoler og sikte mot meg hvis jeg kommer i stuevinduet- lederen har pistolen, de andre står i en halvsirkel bak ham med de andre våpnene..(enkelte kvelder har de avfyrt skudd også..) Bare så det er sagt.. dette er _ikke_ noe som skjer hver dag, men likevel..

1.Hva kan dette egentlig være? regner med det ikke er noe å bry seg om..egentlig..

2. hva kan jeg gjøre når dette står på(for å minske plagene litt)

3.Bør jeg begynne med antipsykotika igjen?

Bare lurer siden jeg opplever dette veldig mye- spesielt om jeg er deprimert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/326012-wwwnhdnet-hallusinasjoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...