Gå til innhold

Jeg er suicidal

Anbefalte innlegg

Gjest lakua
Skrevet

Jeg er ikke normal, hva kan jeg gjøre, help????

Har altfor mange tabletter liggende, 100 liti.. bl-a.

Hodet mitt har ikke vært helt i vater i noen dager, jeg føler meg ikke helt ok. Er redd jeg, alle prøver å ta meg og vet hva jeg har gjort. Jeg må jobbe og gjøre mye nå, men jeg føler trang til å gjemme meg. Alle er også sinte på meg, de vet hva jeg har gjort og pga dette er jeg dessverre nødt til å forlate dere, alle jeg er gla i,

Men dette er jo bare en mellomlanding...

Videoannonse
Annonse
Gjest Livet ditt er verdt å leve
Skrevet

Vær så snill og ikke gjør deg seg selv noe vondt. Ring til en du stoler på og ta en prat istedet. Mental Helses hjelpetelefon går også an.

Uansett er det sikkert bedre igjen i morra. Prøv å styr slike tanker vekk. Du er sikkert helt ok, og du har sikkert mer å bidra med her i livet. Så gi ikke opp!

Gjest imzedimze
Skrevet

har lest at litium vil du spy opp som bare faen, og om du greier dø er det ekstremt smertefullt og langvarig, så finn en annen løsning, søk hjelp, ikke ta selvmord.

Gjest lakua
Skrevet

Vær så snill og ikke gjør deg seg selv noe vondt. Ring til en du stoler på og ta en prat istedet. Mental Helses hjelpetelefon går også an.

Uansett er det sikkert bedre igjen i morra. Prøv å styr slike tanker vekk. Du er sikkert helt ok, og du har sikkert mer å bidra med her i livet. Så gi ikke opp!

Mener ikke å skremme noen, ei heller å legge noen byrde på noen. Du skal ikke bry deg om dette, det handler om meg.

Min person, du kan forestille deg at du tenker deg en person som er grusom tvers igjennom. Alle kikker rett igjennom denne personen og føler hvor ondskapsfull denne er.

Du skulle ha visst hva jeg er skyldig i. Da hadde du, som alle andre, ikke orket å svare meg. Da hadde du skjønt hvordan jeg er og at denne idioten ikke er noe å bry seg om.

Gjest imzedimze
Skrevet

Mener ikke å skremme noen, ei heller å legge noen byrde på noen. Du skal ikke bry deg om dette, det handler om meg.

Min person, du kan forestille deg at du tenker deg en person som er grusom tvers igjennom. Alle kikker rett igjennom denne personen og føler hvor ondskapsfull denne er.

Du skulle ha visst hva jeg er skyldig i. Da hadde du, som alle andre, ikke orket å svare meg. Da hadde du skjønt hvordan jeg er og at denne idioten ikke er noe å bry seg om.

hvis du virkelig tror på det du skriver her så høres du psykotisk ut.

får håpe noen fanger deg opp da før du tar selvmord.

vært trist om du hadde tatt selvmord fordi hjernen din er så syk at du har vrangforestillinge. :(

Gjest flyvende elefant
Skrevet

Det er mange som har vært der du er nå.

Det er fullt mulig å jobbe seg igjennom denne egoistiske fasen!

Det er fryktelig vondt å lide,følelsene dine er ikke til å holde ut!

Dine følelser nå,er ingenting i forhold til hvordan menneskene som er glad i deg vil føle det.

De vil leve med skyldfølelse og sorg så lenge de lever.

Du er muligens inni det sporet hvor du tenker at ingen er glad i deg?

Alle har vi mennesker som er glad i oss(ingen slipper unna)

Du kan like gjerne kontakte legevakten nå,for om du tar de pillene kommer du inn på sykehuset uansett...

Men om du kontakter legevakten i forkant,så slipper du pumping.

lakua,høres ut som et sterkt navn;)

Skrevet

Hvorfor forteller du det på DOL? Har du lyst på hjelp må du kontakte legevakt eller fastlege.

Gjest lakua
Skrevet

Hvorfor forteller du det på DOL? Har du lyst på hjelp må du kontakte legevakt eller fastlege.

Ja, har gjort det. Skjønner ikke hvorfor jeg er sånn nå igjen. Jeg er sikker på at alle misliker meg og at jeg må gjemme meg. Dette er ikke helt normalt da, skjønner såpass innimellom.

Gjest lakua
Skrevet

hvis du virkelig tror på det du skriver her så høres du psykotisk ut.

får håpe noen fanger deg opp da før du tar selvmord.

vært trist om du hadde tatt selvmord fordi hjernen din er så syk at du har vrangforestillinge. :(

Jeg bruker jo noen medisiner imot sånne ting, men de virker ikke lenger. Må skjerme meg, kan ikke gjøre for mye nå da blir jeg bare verre. Men jeg har jo lovet ut så mye, jeg har mennesker rundt meg som trenger meg. Jeg greier bare ikke å leve, finnes det en mellomting?

Gjest Livet ditt er verdt å leve
Skrevet

Jeg bruker jo noen medisiner imot sånne ting, men de virker ikke lenger. Må skjerme meg, kan ikke gjøre for mye nå da blir jeg bare verre. Men jeg har jo lovet ut så mye, jeg har mennesker rundt meg som trenger meg. Jeg greier bare ikke å leve, finnes det en mellomting?

Mellomtingen må vel være at du ikke sier "ja" til alt du blir spurt om av andre. Ta hensyn til deg selv, og gjør bare for andre det du føler du orker og takler.

Våg å si "nei".

Du sier at andre mennesker trenger deg, og det er nok sant. Men ikke la dem utnytte deg. Den som trenger deg mest nå for tiden er deg selv. Ta vare på deg selv!

Og så tar du på ny kontakt med fastlegen på mandag og forteller hvordan du har det. Det finnes hjelp, skjønner du. :-)

Gjest imzedimze
Skrevet

Det er mange som har vært der du er nå.

Det er fullt mulig å jobbe seg igjennom denne egoistiske fasen!

Det er fryktelig vondt å lide,følelsene dine er ikke til å holde ut!

Dine følelser nå,er ingenting i forhold til hvordan menneskene som er glad i deg vil føle det.

De vil leve med skyldfølelse og sorg så lenge de lever.

Du er muligens inni det sporet hvor du tenker at ingen er glad i deg?

Alle har vi mennesker som er glad i oss(ingen slipper unna)

Du kan like gjerne kontakte legevakten nå,for om du tar de pillene kommer du inn på sykehuset uansett...

Men om du kontakter legevakten i forkant,så slipper du pumping.

lakua,høres ut som et sterkt navn;)

"Det er fullt mulig å jobbe seg igjennom denne egoistiske fasen!"

Egoistiske fasen faktisk! Det er det frekkeste jeg har hørt.

Bipolar lidelse og psykose har ikke noe med egoisme å gjøre. Det er en hjernesykdom.

djesus

Gjest flyvende elefant
Skrevet

"Det er fullt mulig å jobbe seg igjennom denne egoistiske fasen!"

Egoistiske fasen faktisk! Det er det frekkeste jeg har hørt.

Bipolar lidelse og psykose har ikke noe med egoisme å gjøre. Det er en hjernesykdom.

djesus

Alle kan vi ta et valg!

Jeg har nøyaktig samme diagnose;)

Gjest imzedimze
Skrevet

Alle kan vi ta et valg!

Det betyr ikke at man er egoistisk fordi om sykdommen gir selvmordstanker,.

Man kan ikke velge å ikke ha selvmordstanker når man er bipolar. Man kan velge å ikketa livet av seg til en viss grad. Blir noe annet.

Gjest lakua
Skrevet

Det betyr ikke at man er egoistisk fordi om sykdommen gir selvmordstanker,.

Man kan ikke velge å ikke ha selvmordstanker når man er bipolar. Man kan velge å ikketa livet av seg til en viss grad. Blir noe annet.

Jeg er enig. Helvetes sykdom. Jeg ønsker faktisk ikke å ta livet av meg når jeg er frisk. Jeg ønsker heller ikke å framstå som en psykiatrisk, dårlig, oppmerksomhetssøkende menneske her inne.

Jeg vet at jeg ikke har livets rett. Men jeg har enda ikke fått beskjed om når jeg skal dra. Mange som er redd for dette, det skjønner jeg ikke. Alle må jo dra engang. En gang skal alle få se

jasåsånnerdet
Skrevet

Jeg føler veldig med deg i situasjonen du befinner deg i..Men det er kanskje en liten trøst i at det som regel går over etter en stund - med det mener jeg at man har jævlige og helt ok perioder. Dette går i bølgedaler. Ihvertfall er det sånn jeg har det...

Sender deg varme tanker, og håper du får bedre dager snart..:-)

Gjest lakua
Skrevet

Alle kan vi ta et valg!

Kan jeg få spørre om hvilken diagnose du har?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...