Gå til innhold

For lut og kaldt vann...

Anbefalte innlegg

Gjest athos
Skrevet

Etter at jeg mistet jobben fra 1.desember har hverdagen bydd på mange ulike utfordringer.Ikke minst gjelder dette økonomi.Denne pressede økonomiske situasjonen jeg kommer i av og til skaper veldig mye indre uro.Samtidig som at uvissheten om hvor lenge det blir før jeg får meg jobb får meg til å bli usikker på framtiden.

Jeg har søkt om bostøtte og sosialstønad fra NAV.Har fått avslag på en av søknadene og venter på svar på den andre.Dette er ihvertfall ingen ønskesituasjon og være i.

Videoannonse
Annonse
Gjest xbellax
Skrevet

Ikke rart du kjenner på uro i den situasjonen du er i. Å miste den økonomiske tryggheten ville fått de fleste til å føle både panikk og bekymring. Jeg håper du får hjelp av Nav, husk også at sosialkontoret kan hjelpe deg i krisesituasjoner med et midlertidig lån.

Gjest athos
Skrevet

Ikke rart du kjenner på uro i den situasjonen du er i. Å miste den økonomiske tryggheten ville fått de fleste til å føle både panikk og bekymring. Jeg håper du får hjelp av Nav, husk også at sosialkontoret kan hjelpe deg i krisesituasjoner med et midlertidig lån.

Takk for svar.Jeg håper ennå på at søknaden om sosialstønad går igjennom.Så får jeg se hva jeg gjør.

Gjest bipp..
Skrevet

Nå spør jeg sikkert dumt men får du ikke ledighetstrygd?

Gjest athos
Skrevet

Nå spør jeg sikkert dumt men får du ikke ledighetstrygd?

Jo , jeg får attføringspenger fra NAV, men når jeg bor såpass uti distriktet som jeg gjør, så er jeg avhengig av bil, og det er en ganske stor utgift.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...