Gjest athos Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Etter at jeg mistet jobben fra 1.desember har hverdagen bydd på mange ulike utfordringer.Ikke minst gjelder dette økonomi.Denne pressede økonomiske situasjonen jeg kommer i av og til skaper veldig mye indre uro.Samtidig som at uvissheten om hvor lenge det blir før jeg får meg jobb får meg til å bli usikker på framtiden. Jeg har søkt om bostøtte og sosialstønad fra NAV.Har fått avslag på en av søknadene og venter på svar på den andre.Dette er ihvertfall ingen ønskesituasjon og være i. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Ikke rart du kjenner på uro i den situasjonen du er i. Å miste den økonomiske tryggheten ville fått de fleste til å føle både panikk og bekymring. Jeg håper du får hjelp av Nav, husk også at sosialkontoret kan hjelpe deg i krisesituasjoner med et midlertidig lån. 0 Siter
Gjest athos Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Ikke rart du kjenner på uro i den situasjonen du er i. Å miste den økonomiske tryggheten ville fått de fleste til å føle både panikk og bekymring. Jeg håper du får hjelp av Nav, husk også at sosialkontoret kan hjelpe deg i krisesituasjoner med et midlertidig lån. Takk for svar.Jeg håper ennå på at søknaden om sosialstønad går igjennom.Så får jeg se hva jeg gjør. 0 Siter
Gjest bipp.. Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Nå spør jeg sikkert dumt men får du ikke ledighetstrygd? 0 Siter
Gjest athos Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Nå spør jeg sikkert dumt men får du ikke ledighetstrygd? Jo , jeg får attføringspenger fra NAV, men når jeg bor såpass uti distriktet som jeg gjør, så er jeg avhengig av bil, og det er en ganske stor utgift. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.