Gå til innhold

NHD, om du oppfatter meg som manipulerende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om du oppfatter meg som manipulerende!

Det er et viktig spørsmål for meg, for jeg vil jo (selvsagt) ikke være en slik person...

Videoannonse
Annonse
Gjest Not not not
Skrevet

NHD er ikke innehaver av all verdens sannhet.

Gjest Kongen dy
Skrevet

Vi er nok noen som oppfatter deg som ganske masete og selvsentrert ihvertfall.

Gjest Kuadnoi
Skrevet

Jeg oppfatter ikke deg som manipulerende, men når andre kaller deg det så hiver du deg lett på og blir enig. Antagelig fordi du ikke gidder å protestere da du får så mye pæs til tider.

Er du veldig opptatt hva andre mener om deg?

Jeg tenker - Jeg kan ikke styre andres tanker og liker deg meg ikke har jeg to valg. Gi fan, eller lurer på hvorfor.. Jeg gir fan. Det er helt umulig å bli likt av alle.

Vi mennesker tenker forskjellig og mulig alle syntes noen mennesker er manipulerende.

Gjest Not not not
Skrevet

Han har nok mer peiling på menneskepsyken enn vilkårlige forumbrukere...

Stemmer det : - )

Men hva vet han om deg personlig?

Du må stole mer på deg selv,det er du som kjenner deg selv best. Det er hva du tenker om deg selv som betyr noe,ikke hva alle andre mener....

Skrevet

Jeg driter jo i hva Colette og de andre mener, men jeg driter ikke i hva som er sannheten... og derfor spurte jeg hva psykiatrieksperten mente om dette. =)

Nå må du gi deg da, Smir....Det var du selv som lanserte teorien om at du er manipulerende. I går kveld i den tråden som ble slettet. Jeg spurte hvordan du skaffet deg så mye oppmerksomhet her på dol, og da svarte du: Gjennom manipulasjon...Jeg var da enig i at det kanskje var en mulighet. Men hva vet jeg om det, egentlig?

Det er ikke så lett å diskutere med deg hvis du tillegger andre de meningene som du selv har lansert :-(

Gjest Not not not
Skrevet

Ja, det vet jeg er et av problemene mine. Tror det henger sammen med realitetssvakheten min jeg...

Prøv å fokusere på dine positive sider,dem har du mange av og det er en realitet det også.

Skrevet

Du og flere var da enig i det jeg sa...

Selv om jeg følte det sånn i går, trenger ikke det være sant. I dag føler jeg at jeg er veldig forsiktig med å fortelle om noe som kanskje ikke stemmer. Syns jeg bruker mye energi på å sjekke om det jeg sier er sant eller ikke, jeg. Jeg er veldig redd for å være en uærlig person.

Jeg aner ikke om du er manipulerende. Mine uttalelser var basert på at din opplysning var riktig. Jeg oppfatter deg ikke som manipulerende, men regnet med at du selv visste hva du drev med, siden du uttalte deg som du gjorde.

Ikke legg ut påstander som liksom skal være mine, når de ikke er det.

Gjest Kuadnoi
Skrevet

Du og flere var da enig i det jeg sa...

Selv om jeg følte det sånn i går, trenger ikke det være sant. I dag føler jeg at jeg er veldig forsiktig med å fortelle om noe som kanskje ikke stemmer. Syns jeg bruker mye energi på å sjekke om det jeg sier er sant eller ikke, jeg. Jeg er veldig redd for å være en uærlig person.

Selv profeti du bruker her. Først sier du at du er det, så henger folk seg på det, og du føler da at mennesker syntes du er det. Det kom først fra deg, ergo en selv profeti. Ser du det selv?

Skrevet

Selv profeti du bruker her. Først sier du at du er det, så henger folk seg på det, og du føler da at mennesker syntes du er det. Det kom først fra deg, ergo en selv profeti. Ser du det selv?

Vel talt og stemmer 100% :-)

Gjest Kongen dy
Skrevet

Ja, det vet jeg at jeg er. Men det var ikke det jeg lurte på. =P

Neivel;)

Gjest Kuadnoi
Skrevet

Du sa det kanskje ikke rett ut, men...

Du skriver til Colette: Du sa det ikker rett ut, men...

Du antar SMIR.. alt vi antar at andre tenker, er ikke slik. Når du antar så tilegner du mennesker tanker dem antagelig ikke har. Jeg tror du er en mester på å tro, anta og føle hva andre måtte mene.. ( mine antagelser) utifra hva du skriver.

Er du en kontrollerende person? Føler du at du må ha kontroll på det meste for å få balanse i ditt sjele liv?

Gjest Kongen dy
Skrevet

Syns det er to helt forskjellige ting da.

Det har jeg vel heller ikke påstått?

Gjest Kongen dy
Skrevet

Nei =) for alle del =)

Det er så sant som det er sagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...