Gå til innhold

Mageskylling etter overdose

Anbefalte innlegg

Gjest undrerseg
Skrevet

Jeg har hørt at man har sluttet å pumpe folk etter overdoser med piller. Stemmer dette? Og i så fall hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest mageskylling
Skrevet

Kommer sikkert an på hvilke piller som har blitt tatt.

Gjest imzedimze
Skrevet

Vet ikke om de har sluttet helt med det, men det står nevnt i sykdomslæreboka mi (driver og leser til eksamen), at de ikke tror det er noen særlig effekt av å pumpe bestandig så det kan droppes, evt at man drikker kull...

Gjest nei ikke i dag nei
Skrevet

Hvis pumping er det samme som mageskylling så har jeg selv blitt utsatt for det noen ganger det siste året, etterfulgt av påfylling av kull. Så nei - tror ikke de har sluttet med det nei.

Den eneste gangen det ikke ble gjort var det pga tiden fra tabl var inntatt til jeg var i legens hender var alt for lang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...