Gjest undrerseg Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Jeg har hørt at man har sluttet å pumpe folk etter overdoser med piller. Stemmer dette? Og i så fall hvorfor? 0 Siter
Gjest mageskylling Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Kommer sikkert an på hvilke piller som har blitt tatt. 0 Siter
Gjest imzedimze Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Vet ikke om de har sluttet helt med det, men det står nevnt i sykdomslæreboka mi (driver og leser til eksamen), at de ikke tror det er noen særlig effekt av å pumpe bestandig så det kan droppes, evt at man drikker kull... 0 Siter
Gjest nei ikke i dag nei Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Hvis pumping er det samme som mageskylling så har jeg selv blitt utsatt for det noen ganger det siste året, etterfulgt av påfylling av kull. Så nei - tror ikke de har sluttet med det nei. Den eneste gangen det ikke ble gjort var det pga tiden fra tabl var inntatt til jeg var i legens hender var alt for lang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.