Druzilla Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Er det noen som har noe erfaringer med regresjon, eller hørt fra andre?har tenkt om det kanskje kan hjelpe når det gjeler mobbinga jeg opplevde på barneskolen,har fortrengt det meste og tenkte å det kan hjelpe å huske mer.Eller er det dumt?kommer det til å gjøre alt værre? Håper på svar 0 Siter
Gjest Ikke gjør det Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Det kan bli verre,derfor er det ikke verdt det. 0 Siter
Gjest NLP beliver Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 JA.. Har fått hjelp gjennom NLP:) Har fått en del ting på plass gjennom tidslinje terapi som minnes om det man kaller regresjon:) 0 Siter
Gjest florentine Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 hva er regresjon? Kjenner det bare fra statistikk. 0 Siter
Colette Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 betyr å "gå tilbake" Hypnose. Det behøver vel ikke å ha noe med hypnose å gjøre? Når vi vender tilbake til tidligere utviklingstrinn for å føle oss tryggere i gitte situasjoner - så kalles det å regrediere. 0 Siter
Gjest Villniss Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Bare tull, og det kan være farlig! Kan få "falske minner" osv. 0 Siter
Gjest florentine Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 betyr å "gå tilbake" Hypnose. Aha da forstår jeg sammenhengen. Regression i statistisk sammenheng er å vende tilbake. Takk for svar. 0 Siter
Gjest To be frank honest... Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Aha da forstår jeg sammenhengen. Regression i statistisk sammenheng er å vende tilbake. Takk for svar. Nei, regresjonsanalyse er en kvantitativ analyse av sammenhenger mellom én avhengig variabel og en eller flere uavhengige variabler. 0 Siter
Gjest florentine Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Nei, regresjonsanalyse er en kvantitativ analyse av sammenhenger mellom én avhengig variabel og en eller flere uavhengige variabler. Ja det er den bruken av ordet som jeg kjenner til. Egentlig så ta r du den avhengige variabelen og sammenligner med en uavhengig variabel for så "å gå tilbake" til en annen uavhengig variabel. Derfor er dette logisk forklaring. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Det er en skadelig terapiform som du bør holde deg langt unna! 0 Siter
Gjest Lilly12 Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Det er en skadelig terapiform som du bør holde deg langt unna! Jeg lurer på hva du NHD mener med at regresjon er en skadelig terapi form? Jeg leser at du sier det, men du sier ikke hva som er farlig med det. Så da ble jeg nysgjerrig fordi jeg vil gjerne vite.. 0 Siter
Gjest la det være heller Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Jeg lurer på hva du NHD mener med at regresjon er en skadelig terapi form? Jeg leser at du sier det, men du sier ikke hva som er farlig med det. Så da ble jeg nysgjerrig fordi jeg vil gjerne vite.. Det kan framkalle "falske minner" og gjøre ting enda verre enn det var fra før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.