Gå til innhold

Alt for mye psykiatri på dol i helgene.

Anbefalte innlegg

Gjest elinea
Skrevet

Jeg gidder snart ikke bruke dol lengre for det er så mye psykiatri i helgene.

Jeg leste for mye av dette en tid og ble trukket ned i søla.

Nå er jeg på føttene igjen og har forbudt meg selv å lese på det forumet da det gjør meg syk.

Tankevekker for noen?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

7

• cathlin

3

• natolars

2

• Carwing

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hallo i uken
Skrevet

Da hopper du over innlegg fra psykiatri vettu, problem solved ;o)

Gjest Kuadnoi
Skrevet

Men du måtte innom i dag for å fortelle dette?

Kan være at det hjelper for mange å skrive ting ned. Man trenger ikke lese alt. Vi har alle ansvar for hva vi fyller hode vårt med, og det er kun jeg som setter mine grenser. Man kan ikke klage på hva andre skriver , så føle seg dårlig når du valgte å lese det som står. Vi har alle valg.

Gjest elinea
Skrevet

Da hopper du over innlegg fra psykiatri vettu, problem solved ;o)

Da er det plutselig ikke noe å lese på dol. 100 nyeste er full av psykiatri skjønner du.

Gjest elinea
Skrevet

Kan være at det hjelper for mange å skrive ting ned. Man trenger ikke lese alt. Vi har alle ansvar for hva vi fyller hode vårt med, og det er kun jeg som setter mine grenser. Man kan ikke klage på hva andre skriver , så føle seg dårlig når du valgte å lese det som står. Vi har alle valg.

Tror nok flere her blir psykere av å lese om sin sykdom.

Det er ikke annet å velge i på 100 nyeste i kveld:(

Gjest Hallo i uken
Skrevet

Da er det plutselig ikke noe å lese på dol. 100 nyeste er full av psykiatri skjønner du.

Men herregud det er da et tonn andre tråder å lese på? Bla i rullgardina da eller gå inn på hvert forum og les. Dette var da også noe å klage på, lol!

Gjest elinea
Skrevet

Men herregud det er da et tonn andre tråder å lese på? Bla i rullgardina da eller gå inn på hvert forum og les. Dette var da også noe å klage på, lol!

Jeg har ingen interesse av å lese gamle tråder.

Nå har jeg laget meg en tråd selv så nå får jeg nok litt å lese utover kvelden ;)

Gjest Kuadnoi
Skrevet

Tror nok flere her blir psykere av å lese om sin sykdom.

Det er ikke annet å velge i på 100 nyeste i kveld:(

Det er ALLTID valg. Du kan velge å la være selv om det lyser masse nye innlegg. Om du ikke har annet å gjøre, så velger du å la deg selv bli dratt ned i søla.

mariaflyfly
Skrevet

Hopp over innleggene, da. Det er ikke vanskeligere enn det.

Skrevet

Jeg synes også at det innimellom er "bare" psykiatriinnlegg her, men jeg bare hopper over dem eller finner på noe annet enn dol å holde på med. :o)

Gjest erre muli
Skrevet

Og så? Da får du holde deg borte fra Dol, da? Det blir vel ikke flere innlegg på andre fora selv om det blir færre på psykiatri.

Skrevet

Jeg har ingen interesse av å lese gamle tråder.

Nå har jeg laget meg en tråd selv så nå får jeg nok litt å lese utover kvelden ;)

I "gamledager"...for ca 10 år siden kanskje eller noe kortere, da gikk det kanskje to dager mellom hver gang det kom nye innlegg på psykiatriforum på DOL. Er det for mye psykiatri for deg i helgene så må du finne på noe annet. Eller starte tråder på de andre sidene. Tror du har klart å fikse litt action her selv nå dennne helge i allefall.

VIKTIGST: Dette er en frivillig greie!!!!

candyqueen_83
Skrevet

Kan det være at det hjelper å skrive det ned kun for seg selv også? Så slipper man å angre seg og ville ha det slettet etter at man har fått tilbakemeldinger?

Ja, jeg syns det blir for mye psykiatri.

Skrevet

Nå er jo dette et HELSEnettsted, og psykriatri er en vedig stor del helseNorge....Så kanskje det er ganske logisk?

Skrevet

Støttes.

De fleste tror det er Husmor Online...

Hehe, no offfence.... =)

Good one...! ;-)

Skrevet

Som andre her har påpekt, det er ingen som tvinger deg til å lese innleggene her inne på psykiatri-forumet.

Jeg synes for eksempel det startes det mange rare tråder på Åpent. Her om dagen var det en undersøkelse om folk hadde søppelbøtte med lokk på badet. Hvorfor folk vil vite om andre har søppelbøtte med lokk på badet aner ikke jeg. Og hvorfor folk svarer for å bekrefte eller avkrefte om de har søppelbøtte med lokk på badet aner jeg heller ikke.

Men dem om det. Det er jo ingen som tvinger _meg_ til å opplyse om jeg har søppelbøtte med lokk på badet eller ikke. Det er heller ingen som tvinger deg til å være på psykiatri-forumet.

DOL er først og fremst en møteplass om helse og livskvalitet. Psykisk sykdom er et av de største helseproblemene vi har her i landet og derfor er det naturlig at en god del av innleggene her handler om nettopp dette. Hvis du føler at at det er for liten aktivitet på Åpent forum, så finnes det en hel haug med andre fora på nettet der man kan diskutere alt mellom himmel og jord.

candyqueen_83
Skrevet

Som andre her har påpekt, det er ingen som tvinger deg til å lese innleggene her inne på psykiatri-forumet.

Jeg synes for eksempel det startes det mange rare tråder på Åpent. Her om dagen var det en undersøkelse om folk hadde søppelbøtte med lokk på badet. Hvorfor folk vil vite om andre har søppelbøtte med lokk på badet aner ikke jeg. Og hvorfor folk svarer for å bekrefte eller avkrefte om de har søppelbøtte med lokk på badet aner jeg heller ikke.

Men dem om det. Det er jo ingen som tvinger _meg_ til å opplyse om jeg har søppelbøtte med lokk på badet eller ikke. Det er heller ingen som tvinger deg til å være på psykiatri-forumet.

DOL er først og fremst en møteplass om helse og livskvalitet. Psykisk sykdom er et av de største helseproblemene vi har her i landet og derfor er det naturlig at en god del av innleggene her handler om nettopp dette. Hvis du føler at at det er for liten aktivitet på Åpent forum, så finnes det en hel haug med andre fora på nettet der man kan diskutere alt mellom himmel og jord.

Men halvparten av innleggene på psykiatri er jo bare svada det og.

Gjest erre muli
Skrevet

amen

Gjest I all verden
Skrevet

Kan det være at det hjelper å skrive det ned kun for seg selv også? Så slipper man å angre seg og ville ha det slettet etter at man har fått tilbakemeldinger?

Ja, jeg syns det blir for mye psykiatri.

Herregud,det er jo et helsenett det her. DOKTOR online,da må dere regne med at det blir snakk om sykdom her. Hvis ikke finnes det mange flere forum på nettet som ikke er sykdomsrelaterte,hvorfor ikke gå over til noe sånt?

Logikk,tenk logikk!

Melba1365380968
Skrevet

Ja, men, så finn på noe annet da! Kan vel være mange som finner nytte i å være på psykiatri-dol, kanskje spesielt i helgene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...