Gå til innhold

Alt for mye psykiatri på dol i helgene.

Anbefalte innlegg

Gjest varfår gör hon på detta viset
Skrevet

Men halvparten av innleggene på psykiatri er jo bare svada det og.

hvorfor er du her da?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

7

• cathlin

3

• natolars

2

• Carwing

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ronja Røverdatter, ehh? XD

varför inte? Jäg är nu bra kul va?haha

Neida, men skjønner bare ikke hvorfor de kommer inn hit (på det forumet de skal klage på). Har de ikke noe "bedre" å gjøre?

Hjelper det dem å klage på at det er for mange innlegg (og i tillegg at mye av det er svada)? de lager jo bare nok et svada-innlegg for andre som kanskje irriterer seg over det samme.

I tillegg blir det jo enda flere innlegg fra psykiatri-forumet på denne måten. De får jo respons også og da fyller de virkelig opp irritasjonskvota si.

Nei- bare la dem klage, de finner nok veien ut herfra selv - gidder ikke pushe. Søndag er helligdag

Gjest tycker nå jag
Skrevet

varför inte? Jäg är nu bra kul va?haha

Neida, men skjønner bare ikke hvorfor de kommer inn hit (på det forumet de skal klage på). Har de ikke noe "bedre" å gjøre?

Hjelper det dem å klage på at det er for mange innlegg (og i tillegg at mye av det er svada)? de lager jo bare nok et svada-innlegg for andre som kanskje irriterer seg over det samme.

I tillegg blir det jo enda flere innlegg fra psykiatri-forumet på denne måten. De får jo respons også og da fyller de virkelig opp irritasjonskvota si.

Nei- bare la dem klage, de finner nok veien ut herfra selv - gidder ikke pushe. Søndag er helligdag

bra innlegg :)

candyqueen_83
Skrevet

hvorfor er du her da?

Jeg leser 100 nyeste , og da er det ikke til å unngå. Jeg går aldri frivillig inn på psykiatriforumet.

Skrevet

Jeg leser 100 nyeste , og da er det ikke til å unngå. Jeg går aldri frivillig inn på psykiatriforumet.

''Jeg går aldri frivillig inn på psykiatriforumet.''

Det ville ikke jeg gjort heller ;-)

candyqueen_83
Skrevet

''Jeg går aldri frivillig inn på psykiatriforumet.''

Det ville ikke jeg gjort heller ;-)

:P Det er ikke alt som er galt der. Ofte vet man ikke at man er der når man leser tråden. Men det er MYE rart der også.

Skrevet

Interessant! Du gjør det aldri frivillig??

Hva med nå da? du er da her høyst frivillig nå? det er ingen som har tvunget deg hit?

100 nyeste ja - skulle vært 20 nyeste på hvert av foraene kanskje.

Men elinea fikk jo fram noe da. h*n ville ha lesestoff

''Nå har jeg laget meg en tråd selv så nå får jeg nok litt å lese utover kvelden ;)''

Og det ble så..

Nei, dere er her høyst frivillig -

Skrevet

:P Det er ikke alt som er galt der. Ofte vet man ikke at man er der når man leser tråden. Men det er MYE rart der også.

Og ikke nok med det, du er faktisk på psykiatiforum NÅ! :-) Hjelp....... ;-))

Gjest erre muli
Skrevet

Hvis det er t problem får du la være å lese hundre nyeste da, men heller gå inn på de fora aom interesserer deg. Dette er et helsenettsted, og psykiatri er i høeste grad helse

Skrevet

Og ikke nok med det, du er faktisk på psykiatiforum NÅ! :-) Hjelp....... ;-))

Brukes det for mye tvang på psykiatriforumet mon tro? ;-)

Skrevet

Brukes det for mye tvang på psykiatriforumet mon tro? ;-)

Jeg har i hvert fall aldri vært her frivillig!

*tillater seg å tulle på psykiatriforum*

candyqueen_83
Skrevet

Interessant! Du gjør det aldri frivillig??

Hva med nå da? du er da her høyst frivillig nå? det er ingen som har tvunget deg hit?

100 nyeste ja - skulle vært 20 nyeste på hvert av foraene kanskje.

Men elinea fikk jo fram noe da. h*n ville ha lesestoff

''Nå har jeg laget meg en tråd selv så nå får jeg nok litt å lese utover kvelden ;)''

Og det ble så..

Nei, dere er her høyst frivillig -

Ja, jeg tittet på svar til meg, og ga deg et svar. Ville det ikke vært frekt å ikke svare?

Gjest qigong
Skrevet

Forskning tyder på at så mange som 50% vil trenge psykiatrisk behandling én eller flere ganger i livet. Så det er nok mange raringer.

Godt å høre at det finnes mange ;=/)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ikke?

Dette er helsenettsted, og leser kan lære om både infeksjoner, psykiatri, barneoppdragelse, gynekologi osv.

Jeg leser fra 100 nyeste- og jeg velger innlegg basert på tittel. Det hender også jeg går inn å ser på forum- særlig når det er lenge mellom hvert besøk på DOL.

Jeg leser- fordi jeg er interessert i helse. Da er det ikke slik at jeg nekter lese om røyking, eller om en vond tå- eller om psykiatri for den saks skyld.

candyqueen_83
Skrevet

Hvis det er t problem får du la være å lese hundre nyeste da, men heller gå inn på de fora aom interesserer deg. Dette er et helsenettsted, og psykiatri er i høeste grad helse

Jeg svarte da bare på et spørsmål????

Gjest erre muli
Skrevet

Jeg svarte da bare på et spørsmål????

Beklager, jeg trodde det var du som syntes det var alt for mye psykiatri på dol.

candyqueen_83
Skrevet

Ikke?

Dette er helsenettsted, og leser kan lære om både infeksjoner, psykiatri, barneoppdragelse, gynekologi osv.

Jeg leser fra 100 nyeste- og jeg velger innlegg basert på tittel. Det hender også jeg går inn å ser på forum- særlig når det er lenge mellom hvert besøk på DOL.

Jeg leser- fordi jeg er interessert i helse. Da er det ikke slik at jeg nekter lese om røyking, eller om en vond tå- eller om psykiatri for den saks skyld.

Jeg kan godt lese om psykiatri andre steder, og innimellom noen tråder jeg kommer over her. Men jeg syns mange av trådene går om og om igjen, og virker mer destruktivt enn at det skal hjelpe enkelte brukere.

Gjest imzedimze
Skrevet

åssen merkelig sykdom er det du har da, som blir syk av å lese om psykiatri?

lol:D

nei du ingen tankevekker for meg, så skjør er jeg ikke, og det er ikke mitt problem om noen påstår de er det heller.

Gjest wtfcwia
Skrevet

Hva betyr ASL?

vanligvis Age Sex Location...ikke at det ser ut til å passe inn her da

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...