Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har gått mer og mer opp for meg, det psykiatrifolka har sagt hele tiden... dette med at jeg har veldig dårlige sosiale evner... i starten kunne jeg ikke helt skjønne at det var sant, men klagde nå ikke på det de sa....

Gir en viss trygghet i å tenke at det er derfor jeg ikke har noe nettverk - altså at det ikke er fordi jeg er et dårlig menneske. =)

Jeg hadde visst sjanser til å trene opp disse evnene da, nemlig fordi jeg var intelligent... men noen særlig fremgang tror jeg ikke det har vært på disse åra. Må nok utfordre dette i sterkere grad, skal det skje noe. =) I mitt ensomme eremittliv utvikler jeg meg vel lite...

Fint jeg har støttekontakt, da. Det er jo sikkert derfor jeg har fått støttekontakt, fordi jeg er så dårlig på det sosiale. At man på en måte er litt funksjonshemmet.

Tenker ofte å flytte til et slags student-kollektiv... men jeg er nok ikke dyktig nok til at det skal gå bra. Jeg tror ikke det. Det må jo ikke bli slik at de andre blir sure/sinte på meg, og ser ned på meg. For det vil jeg oppfatte lysraskt, og det trigger psyken min veldig.

Men det er kanskje håp for meg også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kopernikus
Skrevet

Har du ikke fundert over deg selv nok nå snart? ;)

hvorfor skjer dette??
Skrevet

Jo... men er et slags tidsfordriv... som også sperrer for å gjøre andre ting....

Sier du ikke egentlig noe veldig sentralt her? Du er fanget i en grubling som gjør at du ikke får gjort andre ting, f.eks noe konstruktivt for å få det bedre.

Forslag: Hva med max ett grubleinnlegg på DOL i uka, mens de andre innleggene skal fortelle om noe konstruktivt / positivt du har fått til?

hvorfor skjer dette??
Skrevet

Er ikke motivert.

OK

Da foreslår jeg at i stedet så skriver du kun inn og "klager"/ ber om råd når du faktisk er motivert for å følge rådene du får. Når du ikke er det, men likevel skriver om grublerier, så fremstår det lite konstruktivt, og det kommer ingen ting ut av det.

Så lenge du ikke er motivert, skjer det ingen ting!!

Gjest Kopernikus
Skrevet

Jo... men er et slags tidsfordriv... som også sperrer for å gjøre andre ting....

Skjønner det veldig godt. Angrer på at jeg "kritiserte" deg. Forumet burde være åpent for alle som ikke ytrer seg negativt om andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...