Gå til innhold

Bipolare

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange bipolare spørsmål her ? Ja, det er sikkert mange som har denne diagnosen.

Men det går på Lamical ol. hele tiden..

Har et inntrykk av dette er denne diagnosen som gjelder.

Nå får jeg sikkert kjeft, men det går igjen og igjen...

Hilsen Olav Femte.

Videoannonse
Annonse
Gjest luddamai
Skrevet

Fordi bipolare er mere sosiale og ressurssterke enn schizofrene, som ikke stiller så mye spørsmål?

Skrevet

Fordi bipolare er mere sosiale og ressurssterke enn schizofrene, som ikke stiller så mye spørsmål?

Kan du fortelle dette litt nærmere ?

Gjest konsalik
Skrevet

Kan du fortelle dette litt nærmere ?

Fordi bipolare er veldig energiske, spesielt i perioder, og derfor blir det mange innlegg også?

Skrevet

Fordi bipolare er veldig energiske, spesielt i perioder, og derfor blir det mange innlegg også?

Men det er ingen tvil at Bipolal sykdom er overrepsentent i forumet....

Gjest konsalik
Skrevet

Men det er ingen tvil at Bipolal sykdom er overrepsentent i forumet....

Mange som er bipolare da sikkert. Dessuten er den vel ikke så lett å behandle i mange tilfeller.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Fordi det er en svært vanlig sykdom, og det har skjedd mye på den fronten de siste årene.

Skrevet

Mange som er bipolare da sikkert. Dessuten er den vel ikke så lett å behandle i mange tilfeller.

Jeg går på lamictal og jeg har ikke den diagnosen :)

Gjest jeg òg
Skrevet

Jeg går på lamictal og jeg har ikke den diagnosen :)

Jeg har heller ikke diagnosen Bipolar, men går på Lamictal. Kan jeg spørre hvilken diagnose du har? Jeg har ikke noe konkret diagnose, men lamictalen har gitt meg et nytt liv, så noe innen bipolarspekteret må det vel være da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...