Gå til innhold

Jeg elsker cipralex!

Gjest Cipralex til folket!

Anbefalte innlegg

Gjest Cipralex til folket!
Skrevet

Og jeg er egentlig en person som nesten må være død før jeg dytter i meg smertestillende, har alltid fnyst av medisiner, er jeg dårlig er det kroppen selv som skal ordne opp har jeg alltid tenkt. Den tiden er forbi..;-)

Gått på Cipralex et år nå, og det var nok først etter 4 mnd den ga meg en god og stabil virkning. Min lille kropp på 46 kg måtte opp i full dose før den tok angsten og den verste depresjonen. Når jeg tenker på hvor syk jeg var, så er det helt utrolig hva den pilla greier å stabilisere i hjernen. Fascinerende greier..

Da jeg begynte på cipraalexen fikk jeg alopam til å ta ved behov, og det ble jo ganske ofte;) Men nå har jeg ikke hatt behov for det siden cipralexen stabiliserte meg. Men jeg skal innrømme at jeg tar alopam av og til for "kosen" sin skyld, den er jo en så deilig, avslappende og snill medisin

Leser så mye drit på nettet om antidepressiva, hvor forferdelige konsekvenser det har o.l. Uten Cipralex hadde jeg aldri vært der jeg er i dag, og er veldig takknemlig for at det finnes medisin mot denne type sykdom. Eneste bivirkningene jeg har er tett nese(avhengig av å bruke nesespray) og får blåmerker av ingenting. Det bærer jeg over;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott at du har fått et bedre liv ved hjelp av medisinene! :)

Skrevet

Flott at du har fått et bedre liv ved hjelp av medisinene! :)

Dette er jo flott at du har fått et nytt liv med Cipralex.

Personlig fikk jeg utslett over hele kroppen av Cipralex og måtte slutte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...