Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville aldri ha kjøpt en 8 år gammel maskin. I såfall ville jeg ha betalt max 500.

Gjennomsnittlig levealder på en vaskemaskin vil jeg anta å være ti år, uten at jeg er ekspert på dette. Jeg har anntatt dette på grunn av egne erfaringer ( og min mor's erfaringer, da hun har hatt flere vaskemaskiner enn meg)

Annonse

Jeg hadde heller kjøpt en ny vaskemaskin. Min gamle vaskemaskin holdt i ganske nøyaktig 8 år før den takket for seg.. Vaskemaskiner har jo bevegelige deler + vanninntak osv, dessuten brukes en vaskemaskin gjerne nesten daglig - så det blir endel slitasje ettersom årene går.

Jeg hadde definitivt ikke dratt i hus en 8 år gammel vaskemaskin! Miele kan ha en forventet levetid på bortimot 20 år, men ellers er det vel rundt halvparten så lenge som er vanlig.

Min søsters Miele begynte å brenne ca en måned etter garantien gikk ut.... Mens mitt gamle drog av en Whirlpool vara i drøye 14 år....

Gjest bangbang

Man tar alltid en sjanse når man kjøper brukte ting. Er det en Miele maskin er forventet levetid 20 år. Min whirlpool avgikk med døden for 3 uker siden, den var 14 år. Kunne sikkert vært fiksa, men jeg valgt å kjøpe en ny, da jeg tror den hadde gjort sitt. Så det er umulig å spå framtiden til denne maskinen. Tusen kroner - solgt, sier pruter'n.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...