Gå til innhold

Draps- og voldsmenn

Anbefalte innlegg

Gjest Villniss
Skrevet

Lurer bare på om det er lett å forholde seg profesjonelt til slike folk.

Leste nå om han meget psyke leieboeren som har drept tre mennesker i etasjen over seg. Han må visst på psykehus og stabiliseres psykisk før avhør kan utføres.

Det kan vel ikke være lett å skulle være legen og pleieren hans? Ei heller hans forsvarer.

Men på den annen side. Jeg har jobbet på sykehjem med eldre mennesker, og for alt jeg visste kunne det ha vært voldtektsmenn, pedofile, osv. jeg hjalp.

Men må jo være verre å forholde seg profesjonelt til noen du VET har gjort grufulle gjerninger. Men er man god så klarer man vel det fint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at man lærer seg å skille mellom jobb og privatliv. Dvs man engasjerer seg ikke følelsesmessig i jobben.

Likeledes forsvarere, som du også nevner. Alle har vel rett på en forsvarer. For å takle en slik jobb, så må en vel bare forholde seg slik jeg sier over her..

Vet ikke, bare noen tanker

Gjest liten løve
Skrevet

Han vil få følge av minst to politifolk med på akuttposten han blir lagt inn på. For alt jeg vet kan det hende de legger han inn på en sikkerhetspost.

Gjest Villniss
Skrevet

Jeg tenker at man lærer seg å skille mellom jobb og privatliv. Dvs man engasjerer seg ikke følelsesmessig i jobben.

Likeledes forsvarere, som du også nevner. Alle har vel rett på en forsvarer. For å takle en slik jobb, så må en vel bare forholde seg slik jeg sier over her..

Vet ikke, bare noen tanker

Jo, tror du har rett i det. Det er vel det som skiller profesjonelle fra uprofesjonelle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...