Gjest Villniss Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Lurer bare på om det er lett å forholde seg profesjonelt til slike folk. Leste nå om han meget psyke leieboeren som har drept tre mennesker i etasjen over seg. Han må visst på psykehus og stabiliseres psykisk før avhør kan utføres. Det kan vel ikke være lett å skulle være legen og pleieren hans? Ei heller hans forsvarer. Men på den annen side. Jeg har jobbet på sykehjem med eldre mennesker, og for alt jeg visste kunne det ha vært voldtektsmenn, pedofile, osv. jeg hjalp. Men må jo være verre å forholde seg profesjonelt til noen du VET har gjort grufulle gjerninger. Men er man god så klarer man vel det fint. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Jeg tenker at man lærer seg å skille mellom jobb og privatliv. Dvs man engasjerer seg ikke følelsesmessig i jobben. Likeledes forsvarere, som du også nevner. Alle har vel rett på en forsvarer. For å takle en slik jobb, så må en vel bare forholde seg slik jeg sier over her.. Vet ikke, bare noen tanker 0 Siter
Gjest liten løve Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Han vil få følge av minst to politifolk med på akuttposten han blir lagt inn på. For alt jeg vet kan det hende de legger han inn på en sikkerhetspost. 0 Siter
Gjest Villniss Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Jeg tenker at man lærer seg å skille mellom jobb og privatliv. Dvs man engasjerer seg ikke følelsesmessig i jobben. Likeledes forsvarere, som du også nevner. Alle har vel rett på en forsvarer. For å takle en slik jobb, så må en vel bare forholde seg slik jeg sier over her.. Vet ikke, bare noen tanker Jo, tror du har rett i det. Det er vel det som skiller profesjonelle fra uprofesjonelle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.