Gå til innhold

Krise doktor?

Anbefalte innlegg

Gjest WeBi4MDV
Skrevet

Hei.

Jeg er ganske fortvilet og deprimert for tiden.

Tankene kverner om sykdom og død hele tiden,

dette er helt urasjonellt men jeg kan ikke stoppe det.

Jeg har en syk mann og datter ,noen som gjir meg enda mer angst.

Jeg har gått ganske lenge på Anafranil som hittil har vært det eneste som har fungert men det har tatt knekken på tennene mine+ at jeg la på meg 20kg og jeg lot det bare skje for å slippe den grusomme GADdiagnosen.

Er mulig at jeg blir dårlig etter å ha brukt medisinen ganske lenge.

Nå går jeg på 125mg og min vikardokter er usikker på om jeg kan øke.

Akkurat nå er jeg utrolig skuffet og har dårlig livskvalitet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er Anafranil? Jeg lider også av generalisert angst og sosial forbi. Går på efexor.. Men synes ikke jeg blir helt bra.. Sliter fortsatt.. Så kanskje jeg kunne prøve den medisin du har ? Hvis den er bra..?

Skrevet

Hva er Anafranil? Jeg lider også av generalisert angst og sosial forbi. Går på efexor.. Men synes ikke jeg blir helt bra.. Sliter fortsatt.. Så kanskje jeg kunne prøve den medisin du har ? Hvis den er bra..?

Regner med at Anafranil blir regnet som et eldre antideppresiva men regner med at legen vet det bedre.

Anafranil har virket hitill men har betalt en ganske dyr pris med tannproblemer (store)og kraftig vektøkning mmen som sagt har jeg funnet meg i det for å slippe angsten og nå er jeg ikke bra og må kanskje øke.

Skrevet

Regner med at Anafranil blir regnet som et eldre antideppresiva men regner med at legen vet det bedre.

Anafranil har virket hitill men har betalt en ganske dyr pris med tannproblemer (store)og kraftig vektøkning mmen som sagt har jeg funnet meg i det for å slippe angsten og nå er jeg ikke bra og må kanskje øke.

Anafranil er det som vi sier er det gamle "SSRI". Kan ha bra effeket. Men kan ha mere bivirkninger...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du vil ikke tape noe på å forsøke en økning av Anafranil-dosen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...