Gjest Auu Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Jeg får en del vondt i hue.Men kun på to punkter. Ca 2 cm bak øra så stikker det skikkelig til av og til. Å det føles ut som om det går fram mot øyene. HVa kan dette være? Dette skjer på begge sider. Bare stikker skikkelig til å jeg stivner helt i hele kroppen. Men det gjør bare vondt i noen sekunder så gir det seg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Sånn har jeg også. Ganske sikker på at det er spenningshodepine, for hos meg kommer det oftere, jo mer stressa jeg er. Til slutt kommer det hele tida, og da er det bare å gå og legge seg. 0 Siter
Gjest Auu Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Sånn har jeg også. Ganske sikker på at det er spenningshodepine, for hos meg kommer det oftere, jo mer stressa jeg er. Til slutt kommer det hele tida, og da er det bare å gå og legge seg. Ja jeg har også merket at det kommer oftere... Forferdelig. Stikker plutselig bare skikkelig til,så gir det seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.