Gå til innhold

Hodeverk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får en del vondt i hue.Men kun på to punkter. Ca 2 cm bak øra så stikker det skikkelig til av og til. Å det føles ut som om det går fram mot øyene. HVa kan dette være? Dette skjer på begge sider. Bare stikker skikkelig til å jeg stivner helt i hele kroppen. Men det gjør bare vondt i noen sekunder så gir det seg.

Videoannonse
Annonse
mariaflyfly
Skrevet

Sånn har jeg også. Ganske sikker på at det er spenningshodepine, for hos meg kommer det oftere, jo mer stressa jeg er. Til slutt kommer det hele tida, og da er det bare å gå og legge seg.

Skrevet

Sånn har jeg også. Ganske sikker på at det er spenningshodepine, for hos meg kommer det oftere, jo mer stressa jeg er. Til slutt kommer det hele tida, og da er det bare å gå og legge seg.

Ja jeg har også merket at det kommer oftere... Forferdelig. Stikker plutselig bare skikkelig til,så gir det seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...