Gjest Kjear Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Kom alene på jobb en dag og oppdaget en propangass lekkasje i et av rommene. Lekkasjen hadde vart i ca 16 timer og fylt opp i første rekke 300m2. Uten å tenke over noe mere løp jeg inn i lokalet fikk stengt kilden og sørget for god ventilasjon. Døsig kom jeg meg ut i friluft. Et par dager etter kom reaksjonen. Søvnløshet, irritabel, angst. Angst for hva som kunne ha skjedd og hvor lite som skulle til for en katastrofe kunne ha skjedd. Bitterhet overfor arbeidsgivers manglende oppfølging. Skal jeg bare la livet gå videre og satse på at reaksjonenemine går over av seg selv? 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 ''Bitterhet overfor arbeidsgivers manglende oppfølging.'' Hva vil du at arbeidsgiver skal gjøre? 0 Siter
ariadne Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Du skal klappe deg selv på skulderen for at du reagerte handlingskraftig og rasjonelt i en uvanlig og kritisk situasjon. En reaksjon er å forvente, men det burde gå over etter en tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.