Gjest Kanskje nå? Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Mannen min var sykemeldt i nesten hele 2008.Fikk lønn fra jobben(Trondheim Kommune)under hele sykemeldingsperioden.Nå har han rehabpenger.Får han de feriepengene fra jobben selv om han nå har rehabpenger? 0 Siter
Gjest tror det blir slik Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Han skal få feriepenger ut av det han har fått utbetalt fra arbeidsplassen.Første året med sykemelding. Nav betaler ikke ut noe tror jeg, ikke av rehabilitering... 0 Siter
Janna Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Han skal få feriepenger ut av det han har fått utbetalt fra arbeidsplassen.Første året med sykemelding. Nav betaler ikke ut noe tror jeg, ikke av rehabilitering... Feil Nav betaler ut rehabilliterings penger, og mannen får feriepenger fra arbeidsgiver. Altså dobbel utbetaling i juni. Det er veldig bra i juni, men ikke like bra når han begynner å arbeide igjen og ikke har krav på ferie/feriepenger. Rehab. penger er ikke feriepengegrunnlag. Dette vet jeg fordi jeg er i samme situasjon. 0 Siter
Gjest tror det blir slik Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Feil Nav betaler ut rehabilliterings penger, og mannen får feriepenger fra arbeidsgiver. Altså dobbel utbetaling i juni. Det er veldig bra i juni, men ikke like bra når han begynner å arbeide igjen og ikke har krav på ferie/feriepenger. Rehab. penger er ikke feriepengegrunnlag. Dette vet jeg fordi jeg er i samme situasjon. Høres riktig ut. Jeg mente at nav ikke betaler ut noe feriepenger av rehabiliteringspenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.