Gå til innhold

Da traff jeg veggen gitt

Anbefalte innlegg

Gjest En søster
Skrevet

Jeg skrev tidligere i dag på åpent om alle jeg har mistet og at min søster nå har kreft.

Barndommen var preget av incest. I ungdommen ble jeg voldtatt. Så giftet jeg meg med en voldelig mann. Så kom dødsfallene. På to år mistet jeg tre søsken.

Jeg har ett søsken igjen som nå har kreft.

Jeg bare gråter gitt.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er naturlig at du gråter i en slik situasjon.

Håper du har noen å støtte deg til.

Skrevet

Det er ikke det minste rart at du gråter. Det er en vond situasjon du er oppe i.

Jeg håper du har gode støttespillere rundt deg nå. Jeg sender deg mange varmende tanker.

Mvh

Gjest xbellax
Skrevet

Ja du det er neimen ikke rart du gråter.. Ta inderlig godt vare på deg selv..

Skrevet

*klem* Livet er faen meg tungt og urettferdig. Håper du har et menneske som står deg nær, som du kan søke trøst og forståelse hos.

Gjest liten løve
Skrevet

Jeg synes virkelig synd på deg! Ord blir så fattige i sånne situasjoner. Stell godt med deg selv, og gråt. Håper du har noen du kan dele sorgen med. Klem

jasåsånnerdet
Skrevet

Det er helt naturlig å gråte i en sådan stund. Det hadde vært mer bekymringsverdig om du ikke gråt..

Jeg føler veldig med deg, og håper at sårene med tiden leges...Selv om det kan ta tid...Da tenker jeg på tap av dine kjære...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...