Gjest En søster Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Jeg skrev tidligere i dag på åpent om alle jeg har mistet og at min søster nå har kreft. Barndommen var preget av incest. I ungdommen ble jeg voldtatt. Så giftet jeg meg med en voldelig mann. Så kom dødsfallene. På to år mistet jeg tre søsken. Jeg har ett søsken igjen som nå har kreft. Jeg bare gråter gitt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Det er naturlig at du gråter i en slik situasjon. Håper du har noen å støtte deg til. 0 Siter
bibben Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Det er ikke det minste rart at du gråter. Det er en vond situasjon du er oppe i. Jeg håper du har gode støttespillere rundt deg nå. Jeg sender deg mange varmende tanker. Mvh 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Ja du det er neimen ikke rart du gråter.. Ta inderlig godt vare på deg selv.. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 *klem* Livet er faen meg tungt og urettferdig. Håper du har et menneske som står deg nær, som du kan søke trøst og forståelse hos. 0 Siter
Gjest liten løve Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Jeg synes virkelig synd på deg! Ord blir så fattige i sånne situasjoner. Stell godt med deg selv, og gråt. Håper du har noen du kan dele sorgen med. Klem 0 Siter
jasåsånnerdet Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Det er helt naturlig å gråte i en sådan stund. Det hadde vært mer bekymringsverdig om du ikke gråt.. Jeg føler veldig med deg, og håper at sårene med tiden leges...Selv om det kan ta tid...Da tenker jeg på tap av dine kjære... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.