Gå til innhold

Rykking i lårmusklene?

Anbefalte innlegg

Gjest konsalik
Skrevet

Får dette av AP, tror jeg. Er det farlig, må jeg ned i dose (noe jeg ikke vil), går det tilbake når jeg slutter? Vil det forverre seg når det først har startet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Også det ja.
Skrevet

Får så veldig mye kribling i den ene foten når jeg har tatt det. Eneste som hjelper er å sove. Var verre når jeg gikk på større dose egentlig. Men det er der fremdeles, de første timene etter jeg har tatt ap. På når jeg gikk på større doser var det vanskelig å sove jevnt, fordi jeg våknet pga denne "mauringen".

Vente meg til det og sover nå da, men kan være fordi jeg går på mindre dose. Når virkningen "avtar" forsvinner kriblingen, selv om ap fremdeles virker.

Gjest Mener du det?
Skrevet

Hadde enormt med maurkribling da jeg begynte med AP,det forsvant etterhvert. Var verst i begynnelsen. Rykking i lårene får jeg rett som det er,og jeg tar ingen medisiner nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...