Gå til innhold

Forfulgt?

Gjest venter nr. 2 med samboeren min:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld ble jeg noe skremt, jeg ble næmlig kontaktet av en tidligere flørt, av en nermere 40 årig mann. Denne mannen ble jeg straks advart mot av venner og venninner og etter en mnd. kuttet jeg kontakten. Men, jeg slet med å komme meg unna han i.o.m. at han ikke ville gi slipp, han ringte og sms`et meg i tid og utid. Og det var sms som inneholdt både skjeldsord, sinne, hjertekjær følelser og unskyldninger. Meldingene og ringninger skjedde uten at jeg svarte på noen av delene. Og jeg fikk ikke slappet av før han endelig roet seg ned og ikke hørtes mer. Jeg undrer på om hva som får en person til å ta opp kontakten igjen etter snart 5 års fravær, hva ligger i hodet hans og hvorfor går han ikke videre med livet sitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke svar på noe som helst av det han kommer med. Det er klart at han er ikke helt god i topplokket når han holder på slik. At han isolert sett prøver å få kontakt med deg igjen behøver ikke å bety noe annet enn at han ikke har glemt deg og vil ha ny kontakt. Men sett ut i fra hans tidligere oppførsel så er han ikke helt god.

Det beste er å holde god avstand og ikke gi lyd i fra deg.

Gjest venter nr. 2 med samboeren
Skrevet

Ikke svar på noe som helst av det han kommer med. Det er klart at han er ikke helt god i topplokket når han holder på slik. At han isolert sett prøver å få kontakt med deg igjen behøver ikke å bety noe annet enn at han ikke har glemt deg og vil ha ny kontakt. Men sett ut i fra hans tidligere oppførsel så er han ikke helt god.

Det beste er å holde god avstand og ikke gi lyd i fra deg.

takk, det er et viktig råd som jeg har fulgt og håper det hjelper.

Skrevet

Ruser han seg?

Ruser, det vet jeg ingenting om. Vet ikke engang om hvor han oppholder seg heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...