Gjest *undrende doler* Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 hvordan gidder du å holde ut med oss tullingene helt gratis egentlig midt oppi alle matoppskriftene og dospørsmåla?!!?? 0 Siter
Gjest en annen av dem Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Han får betaling for jobben han gjør 0 Siter
trampetroll Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Hehe, selv om vi ikke betaler så får han betalt. Han gjør det ikke gratis 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Ingen fagpersoner på DOL jobber gratis, vett du. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Jeg mottar en fast sum i året for dette arbeidet. Dessuten synes jeg arbeidet er interessant og nødvendig. Det bør være langt enklere for publikum å få direkte kontakt med en spesialist. Særlig min yrkesgruppe har vært dyktige til å gjøre seg utilgjengelige for de fleste. Jeg ønsker også å vise at psykiatri er en interessant spesialitet som ikke tregner å ligge innhyllet i tåke. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Jeg mottar en fast sum i året for dette arbeidet. Dessuten synes jeg arbeidet er interessant og nødvendig. Det bør være langt enklere for publikum å få direkte kontakt med en spesialist. Særlig min yrkesgruppe har vært dyktige til å gjøre seg utilgjengelige for de fleste. Jeg ønsker også å vise at psykiatri er en interessant spesialitet som ikke tregner å ligge innhyllet i tåke. ''Jeg ønsker også å vise at psykiatri er en interessant spesialitet som ikke tregner å ligge innhyllet i tåke.'' Det klarer du fint. Jeg har lært masse av å lese her. :-) Gjetter det gjelder mange flere enn meg også. Det å "ufarliggjøre" psykiatri ved å informere folk om emnet er veldig bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.