Gå til innhold

hvorfor er du her NHD???

Anbefalte innlegg

Gjest *undrende doler*
Skrevet

hvordan gidder du å holde ut med oss tullingene helt gratis egentlig midt oppi alle matoppskriftene og dospørsmåla?!!??

Videoannonse
Annonse
Gjest en annen av dem
Skrevet

Han får betaling for jobben han gjør

trampetroll
Skrevet

Hehe, selv om vi ikke betaler så får han betalt. Han gjør det ikke gratis :)

Gjest firepile
Skrevet

Ingen fagpersoner på DOL jobber gratis, vett du.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg mottar en fast sum i året for dette arbeidet.

Dessuten synes jeg arbeidet er interessant og nødvendig. Det bør være langt enklere for publikum å få direkte kontakt med en spesialist. Særlig min yrkesgruppe har vært dyktige til å gjøre seg utilgjengelige for de fleste.

Jeg ønsker også å vise at psykiatri er en interessant spesialitet som ikke tregner å ligge innhyllet i tåke.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg mottar en fast sum i året for dette arbeidet.

Dessuten synes jeg arbeidet er interessant og nødvendig. Det bør være langt enklere for publikum å få direkte kontakt med en spesialist. Særlig min yrkesgruppe har vært dyktige til å gjøre seg utilgjengelige for de fleste.

Jeg ønsker også å vise at psykiatri er en interessant spesialitet som ikke tregner å ligge innhyllet i tåke.

''Jeg ønsker også å vise at psykiatri er en interessant spesialitet som ikke tregner å ligge innhyllet i tåke.''

Det klarer du fint. Jeg har lært masse av å lese her. :-) Gjetter det gjelder mange flere enn meg også.

Det å "ufarliggjøre" psykiatri ved å informere folk om emnet er veldig bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...