Gjest sliten kvinne som er takknemlig for svar Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Jeg er ei kvinne som går på en liten dose anti psykotisk medisin. De siste ukene har jeg fått en sterkere og sterkere stemme i hodet som hjelper meg mot farlige ting... Som å gå ut og å reise bort. Psykiateren min mener jeg er psykotisk og ber meg øke medisinen. Men jeg føler meg ikke syk... Må innrømme at jeg lever et ganske isolert liv, men det er til det beste for meg. Det beskytter meg mot farlige ting. Etter å ha vært hos psykiateren i går har jeg fått kontakt med en "vond klump" inni meg. Det kjennes ut som vonde følelser og "sorg". Jeg trenger en second opinion. Nhd synes du jeg høres psykotisk ut?? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Det kan jeg dessverre ikke si noe fornuftig om på bakgrunn av denne lille informasjonen. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Jeg reagerer litt på ditt "ganske isolerte liv", isolasjon er en god grobunn for psykoser. Du skriver at stemmen beskytter deg mot farlige ting; 3 spørsmål -hører du en konkret stemme, hvilke farlige ting snakker vi om (og på hvilken måte er de farlige) og hva trenger du beskyttelse mot? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.