Gå til innhold

Klarer ikke være i en jobb lenge nok..

Anbefalte innlegg

Gjest jobbeline
Skrevet

Hva kan det skyldes at jeg sliter så voldsomt med å jobbe? Jeg har akkurat fått uføre pensjon, i en alder av 24. men det føles feil, for jeg er energisk, vil jo jobbe. men får det ikke til. Så fort det skjer 1 ting, bitteliten ting i hodet så gir jeg opp... hva skal jeg gjøre? og HVORFOR er det så vanskleig for meg å fortsette i jobbene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke en bitte liten ting for deg? Det er vel mere noe som utløse din psykiske mishelse?

Skrevet

Hva er det som skjer i hodet ditt da? Hvorfor gir du opp når dette skjer?

Gjest xbellax
Skrevet

Vel det er jo ingen bitteliten ting, for deg (vil jeg tro) dette er like vondt og like reellt som noe annet. Det som kan hjelpe deg er å bruke litt tid på å sette ting i perspektiv, gå over situasjonen, få litt avstand, og tvinge deg selv til å holde ut. Tro det eller ei men det kan bli enklere når du øver deg og tar små skritt.

Fryktelig leit å høre du har fått uføre i en alder av 24, heldigvis er ikke uføre lenger for evig og alltid, broen er ikke brent.

Skrevet

Hvis du er energisk og gjerne vil jobbe, hvordan kan du da ende opp med uføre i en alder av 24 år? Hvordan er det mulig?

Gjest jelenha
Skrevet

Hva er det som skjer i hodet ditt da? Hvorfor gir du opp når dette skjer?

Tror det er litt psykisk, kan være så lite som at jeg "tror" ting. vet ikke hvordan jeg skal si det....

Gjest jelenha
Skrevet

Hvis du er energisk og gjerne vil jobbe, hvordan kan du da ende opp med uføre i en alder av 24 år? Hvordan er det mulig?

Jeg er medisinert med både ritalin og antideprissiva, og i perioder antipsykotisk. Jeg har masse bagasje og mye psykiske ting, mest at jeg blir fort sliten i hodet.Jeg vil så mye men får det ikke til. forstår at du lurer, lurer selv ibalndt. det er bare slik. jeg prøver så godt jeg kan, jeg har et veldig bra utseende, men lite selvtillit , masse venner, får meg venner overallt, føler nesten alle liker meg, jeg er veldig flink til kjempemasse, mestrer det meste, allt er så positivt, MEN, jeg klarer ikke jobbe, jeg takler ikke for mye mas eller folk rundt meg alltid, jeg er livredd for mange ting, og iblandt får jeg skikkeliog angst..livet er ikke lett..rart at alle har NOE på en måte...

Skrevet

Tror det er litt psykisk, kan være så lite som at jeg "tror" ting. vet ikke hvordan jeg skal si det....

Ok, skal du klare å være i jobb og forsørge deg selv bør du vel prøve å få profesjonell hjelp til å takle dette. Begynn med en time hos fastlegen din. *Klem*

Gjest jelenha
Skrevet

Ok, skal du klare å være i jobb og forsørge deg selv bør du vel prøve å få profesjonell hjelp til å takle dette. Begynn med en time hos fastlegen din. *Klem*

:-) jeg har masse hjelp, psykolog og det meste, bare rart det alltid er slik..takker for svar. litt redd for framtiden.

Skrevet

Har du undersøkt hva som kan være feil med hodet ditt ?

Gjest jelenha
Skrevet

ja..ikke noe feil med hodet mitt..igrunn...hørtes litt bad ut ..

Skrevet

Når jeg sier hodet, så mener jeg ADHD, depresjon, utbrenthet, mangel på søvn osv. Du er sikkert ikk ufør, hvis du ikke har en lyte, eller har begrenset energi ? Jeg er selv ufør på grunn av hodet, men kaller det depresjon. Er i gang med utredning for tiden, for å få en endelig diagnose på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...