Gå til innhold

Risperdal egenmedisinering? NHD

Anbefalte innlegg

Gjest riperdal83

Jeg har gått på risperdal en gang, men synes jeg ble veldig uggen og ØR av de. Så jeg orket det ikke. Ibalndt er det mye i hodet, jeg føler meg veldig dårlig. Har en type som går på zyprexa og jeg selv er medisinert med cipralex og ritalin. Kan det skade meg å ta en liten bit av en halv risperdali ny og ne? Jeg har gjordt det to ganger og føler det virker på en grei måte, det er såpass lite at jeg ikke helt vet om det virker mest psykisk..men kan dette skade meg eller er det ok veldig sjelden? Hvem kan bruke zyprexa i små doser? Kan jeg tror du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/326533-risperdal-egenmedisinering-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Risperdal er ikke en medisin man tar "i ny og ne", det er en medisin man går på fast i en kortere eller lengre periode.

Både risperdal og zyprexa er medisiner som brukes mot alvorlige sykdommer, derfor bør du absolutt ikke drive med selvmedisinering med disse. Hvis du mener du igjen har behov for risperdal bør du ta kontakt med legen/behandleren din, og få hjelp til å vurdere om det er den rette behandlingen. Siden du ble så ør av dem sist du brukte dem kan du kanskje prøve en lavere dose denne gangen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...