Gå til innhold

trappe ned, hva gjør jeg ?

Anbefalte innlegg

Gjest Fairy

Må trappe ned på zyprexa og rivotril med øyeblikkelig virkning og nå lurer jeg på hvordan dette skal gå.

Skal ta minste dose annenhver dag.

Sammenbrudd, angst, depresjoner eller manier.. Vet ikke hva som venter, og det skremmer meg.

så hva kan jeg realistisk vente meg vil skje ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/326605-trappe-ned-hva-gj%C3%B8r-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fairy

Hva slags doser er det snakk om da? Om det er høy dose rivotril og hvor lenge du har gått på dette, vil ha betydning for svaret. Dose, og hvor lenge du har gått på dem.

Og hvorfor annenhver dag? Er det legen som har anbefalt det?

har gått på rivotril 0,5 mg i over 1 år..

Er i samråd med lege ja og får oppfølging av psykolog.

Tror det er zyprexaen som kommer til å bli slutten på meg da jeg har gått på 5 mg, i 4 år.

Gjest Fairy

Hva slags doser er det snakk om da? Om det er høy dose rivotril og hvor lenge du har gått på dette, vil ha betydning for svaret. Dose, og hvor lenge du har gått på dem.

Og hvorfor annenhver dag? Er det legen som har anbefalt det?

Har fått akutt leverebetennelse, så bør ikke ta for mye medisiner de neste månedene..

Derfor må jeg trappe ned, legen turte ikke å la meg slutte på dagen.

Gjest litt info

Meg bekjent er dette lave doser, både på rivotrilen og zyprexaen. Kan ikke skjønne annet enn at du kan ta ubehaget med å kutte rett. At i din situasjon ville det være greit og lurets, det ene satt opp mot det andre. Men du skal selvsagt ikke gjøre dette om ikke NHD mener det er bankers, selv om jeg ville gårr dor det.

0,5 mg rivotril er en liten dose. Jeg gikk selv på 2,5 mg zyprea og det ble sett på som en bitteliten dose. Så slik jeg ser det kunne du vært i en mye mer kinkig situasjon.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...