Gå til innhold

Mykje sinne

Anbefalte innlegg

Gjest unskyld
Skrevet

Hei Eg er ein gutt på 24år som treng hjelp. Eg har eit stort sinne som eg ikkje alltid klarar å kontrollera. Sinnet kjem når eg kranglar med nokon der eg føler at eg ikkje blir forstått eller hørt på eller at eg blir veldig urettferdig behandla. Når eg blir veldig sint kan eg slå meg sjølv, golvet eller veggen. (Føler meg at eg er hjelpelaus og at ingen forstår meg) Ved to anledningar har sinnet mitt også gått utover andre. Ein gong mor mi og ein gong kjærasten min. Eg er også litt deprimert. Tenker ofte på det negative i staden for det positive. Små problem blir store osv. Eg tenker også at eg har lyst å dø. Korleis eg har lyst å dø osv, men eg har ingen planar om å utføra dette. (Meir ein tanke om at det hadde vore godt) Eg er ein sunn og frisk ungdom, med mange venner. Kan eg få hjelp for å kontrollera sinnet mitt? Korleis? Kor mange timar hjå psykolog treng eg? Kan sinnet mitt ha noko med at eg er deprimert? Er det håp??? Eg bur i Bergen. Har du noko leger du vil anbefale?? Er dette slikt som eg må dekke sjølv? Håper på raskt svar

Videoannonse
Annonse
Gjest xbellax
Skrevet

Ta deg en tur til fastlegen din og be om en henvising til psykolog. Sinne er et veldig normal symptom ved depresjon spesielt hos menn, du kan ha god nytte av noen timer hos behandler for å lære å håndtere aggresjon. Flott at du tar tak i dette.

Gjest Annve
Skrevet

Det koster max 1780 i året å gå til noen i psykiatrisystemet eller private med avtale med NAV. Egenandelskortet fører du alt på. Ellers koster vel en konsultasjon 200-300 kr, tror jeg.

Det koster nok dessverre mye mer å gå til en privat behandler enn 200-300 kr.

Klarer du å finne en til 500kr i dag er du heldig. Min erfaring er at de ligger på mellom 500-1000 kr

Det var 2 private behandlere på det senteret jeg gikk og de kostet begge 750kr timen.

Men det er riktig som du sier med behandlere med driftstilskudd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...