Gå til innhold

ect v depresjoner pga traumer?

Anbefalte innlegg

x-desimeter

har forsøkt det meste av antidepressiva, også lamictal.

Har dissosiativ lidelse og også bipolar1 RC.

Det dissosiative har endelig blitt mye bedre, er tilstedet det meste av tiden, selv om jeg fortsatt er veldig splittet. Det som ikke har blitt det spor bedre er depresjonene. Den depresjonen jeg er inne i nå kom etter en heftig periode med altfor lite søvn, mye kroppslige plager som oppkast, kramper, hetetokter, fysninger, hodepine og smerter i kroppen samt lavt blodtrykk. Det har vært tøft i terapien i det siste, og mye som har dukket opp i hodet mitt i et rasende tempo. Nå når jeg er deprimert har alt roet seg, jeg sover, og har ikke kramper eller noe. Men det er veldig mørkt og tungt. Finner ingen glede i noe.

Har gitt opp å prøve flere midler mot depresjon, har også forsøkt ALT for søvn. men er livredd på natta når jeg ikke er deprimert, så regner med det er derfor jeg ikke sover.

Orker ikke ha det sånn, enten svært deprimert eller svært fysisk syk med sterkt ubehag i hodet.

Kan ect hjelpe mot depresjonen, og hvis ikke, hva gjør jeg nå?

Vet ikke om jeg vil tilbake til det som var før depresjonen. Men klarer ikke leve som nå heller.

Trenger sårt gode råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/326751-ect-v-depresjoner-pga-traumer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...