Gå til innhold

sjokolade og trøstespising v depresjon

Anbefalte innlegg

x-desimeter

HVorofr tyr jeg til dette, jeg som så mange andre??

Har en forferdelig dag og har spist opp påskeegga til vennene mine. Forsøkte å drikke en smoothie, men var helt feil liksom.

Alltid når jeg er deprimert tyr jeg til sjokolade.

HVorfor? Hvoror har jeg ikke lenger lyst på sunn mat og fersk smoothie og en stor, fin gulrot?

Har spist godteri i en uke.

Noe som passer meg dårlig siden jeg prøver å slanke meg.

Har lyst på alt som ikke er sunt.

Begynte på remeron for to uker siden, så litt kan skyldes den.. Men det meste er vel helt og totalt min skyld..

Hvorfor får så mange lyst på karbohydrater og sukker når man er deprimert?

Fortsetter under...

Gjest tinzytown

Remeron er den største synderen av alle lykkepiller når det gjelder vekt, funker ikke å slanke seg på den.

Jeg gikk opp over 10 kilo på den, klarte ikke å holde meg unna sukker, karbohydrater, sjokolade.

Du får et helt djevelsk forhold til alt som er usunt når du går på remeron.

Nå vet jeg ikke hvorfor du går på de og hvorfor du trenger de, men bare vær forberedt på at de er en vekt synder.

Jeg mener at så lenge remeron er inne i bildet, skal du ikke skylde på deg selv ivertfall.

x-desimeter

Remeron er den største synderen av alle lykkepiller når det gjelder vekt, funker ikke å slanke seg på den.

Jeg gikk opp over 10 kilo på den, klarte ikke å holde meg unna sukker, karbohydrater, sjokolade.

Nå vet jeg ikke hvorfor du går på de og hvorfor du trenger de, men bare vær forberedt på at de er en vekt synder.

Jeg mener at så lenge remeron er inne i bildet, skal du ikke skylde på deg selv ivertfall.

skulle bruke remeron for å hjelpe på søvnen. Men virker ikke, så trapper ned fra i dag.. Virker garantert ikke mot depresjonen, for ingenting annet har gjort det... Og har ikke tenkt å bli en flodhest heller. Skylder på pilla for mine utskeielser jeg da , takk:))

Hehe. Går og endrer dosetten m en gang. Psykiateren er på ferie, og jeg venter ikke til vedkommende kommer tilbake brun og fin..

x-desimeter

Jo raskere blodsukkeret stiger, jo større "lykke" føler du... det er på en måte en slags rus...

Dessuten innholder sjokolade et annet stoff som også gir en lykkefølelse, men jeg husker ikke hva det hette.

uff Freia påskeegg er ihvertall lykke egg..

Gjest noremeR

''Remeron er den største synderen av alle lykkepiller når det gjelder vekt, funker ikke å slanke seg på den.''

Joda, det går det også. Jeg gikk på Gret Roede kurs og tok av akkurat etter boka under hele kurset selv om jeg spiste mine Remeron. Men det skal også sies at jeg var jo en del sulten under kurset, og det skal man visst ifølge kursleder ikke være, så Remeron kan jo ha skylden for det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...