Gjest slitensåsliten Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 er ny her, men har lest litt og fått litt svar. Men no må jeg ha hjelp.. har diagnose dyp depresjon og spiseforstyrrelse. Tar cipralex 10 mg og det funker sånn noen lunnem men nå er det lite virkning syns jeg. Har hatt to grusomme dager. I går var første møte med den nye fysioterapauten. Han jobber visst i et tverrfaglig team med legen min og skal ha mye peiling på ernæring og trening og fysioterapi. Men etter å ha vært hos han i en time i går og rippa opp i mye dritt som har ført meg til det stedet hvor jeg befinner meg i, ja så knakk jeg sammen rett etter at jeg gikk der i fra, Svimte nesten av.. gråt og hadde det jævlig. Resten av dagen i går var derfor grusom. Og i dag som skulle bli en ok dag, ja så endte den oxo på ræva. Var sta å skulle handle på et kjøpesenter og der måtte jeg så klart møte på psykologen min. Det takkla jeg heller dårlig... fikk en skikkelig knekk og måtte bare dra der i fra. Tok meg en løpetur på fjellet og fann i grunn litt roa, men ut i fra klar himmel satte smerten inn igjen i kveld. Gikk rett til bunnen. Værker i byste og sliter med å puste... Endte med at jeg kutta meg på foten... få smerte et anna sted i stede... bedre det... eller.... virka ikke lenge... er så lei så lei... orker ikke dette her... hva bør jeg gjer?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/326872-trenger-hjelp-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Skriv ut innlegget ditt, svaret mitt og ta det med til neste time. Fysioterapeuten er sikkert flink, men i dette tilfellet gikk han litt for raskt frem. Dere trenger nok å bli bedre kjent før dere går inn på det vanskeligste. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/326872-trenger-hjelp-nhd/#findComment-2727055 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.