Gå til innhold

Hvorfor er det plutselig så vondt?

Anbefalte innlegg

Gjest hjerne hvor er du.

Det er påskeferie. Jeg våkner opp og jeg har lyst til å dø. Jeg har den vonde synkende følelsen. Jeg har ikke lyst til å noen gang stå opp igjen.

Jeg har vanligvis ikke lyst til å dø, jeg har ingen grunn til å ville dø. Dette blir for dumt. Hva er dette for noe?

Det er en helt vanlig dag som tilfeldigvis er påskeferie, og disse følelsene kommer til meg. Jeg skjønner ikke mekanismen. Jeg har ikke lyst til å dø. Jeg har mye å gjøre. Dette virker uintelligent.

Hva er det som gjør at følelser plutselig dukker opp og har lyst til å knuse meg når det er ferie? Er det vanlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/326927-hvorfor-er-det-plutselig-s%C3%A5-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...