Gå til innhold

Anbefalte innlegg

pssst...

Nå har jeg vært innom og tittet litt. Min første reaksjon: en snillere og vennligere tone. Og så var det litt morsomt å se spørsmålet mitt "diskutert". Jeg angrer litt på nicket jeg valgte og lurer på om det går an å endre det?

ps. Jeg har ikke noe fast nick på dol (Har "angst" for å bli gjenkjent) ;) Men jeg _er_ snill og god altså ;)

Hehe;) Det går an å endre nicket, ja. Bedre å diskutere det der inne:) Vi sees;)

Fortsetter under...

Bare et nysgjerrig men vennligt spørsmål (selv om jeg hverken er mora2, togli og knapt noen andre *s*) Er det her snakk om et annet forum dere er på eller er det noe helt annet internt mellom dere?

Håper ikke jeg er utidig nysgjerrig nå ;)

Heisann; ser du allerede har fått svar på spørsmålet ditt, men siden du svarte i "min" tråd ville jeg bare svare...

Har allerede svart deg "der inne" også:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...