Gjest Håpløs politikk Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Det provoserer meg voldsomt at det ikke er lov å kjøpe sex i Norge. Og tenk på alle de pappaene som har stallen full av flotte ungjenter som de ikke får solgt. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Er det full provokasjonsfront her nå? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Jeg er også veldig bekymret for dem:((((( 0 Siter
Gjest majajaj Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 De får selge dem tilbake der de kom fra da Jeg syns det er topp at det ikke er lov med sexsalg.. finnes så utrolig mange billige (gratis) damer der ute, så hvorfor betale? jeg tror ikke det blir flere voldtekter pga sexsalg er forbudt, 0 Siter
Gjest en pappa Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Du provoserer ikke med sånt tull. Etter min mening burde sexsalg også vært forbudt. Håper du fikk mer å irritere deg over! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.