Gå til innhold

NHD, er dette humbug? http://www.pdc.co.il/hist.htm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Alt som står før en kommer til hendene, kan jeg gå god for.

Når det gjelder dette med hendene, er dette vist for noen lidelser. Om det gjelder for mange lidelser, har jeg dessverre ikke lest noe om, men jeg skal prøve å sette meg inn i det.

Umiddelbart synes jeg det som beskrives stemmer med min kliniske erfaring. Det behøver dog ikke bety så mye.

Siden det er betydelige genetiske faktorer ved de fleste lidelser, er det ikke utenkelig at det kan gi seg utsalg også andre steder på kroppen som f.eks. i hendene.

Konklusjon: Jeg kan ikke besvare ditt spørsmål da jeg verken har sett forskning som har støttet eller avvist en slik sammenheng.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...