Gjest Mirakelet Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Ser stadig flere kvinner går med ulike pyntesjal, gjerne slike med litt gull eller sølv i og i friske farger eller mer nøytrale.. men hvordan skal disse knyttes? Har endelig kjøpt meg et sjal nå men sliter med å få det til å sitte pent rundt halsen: er det noen som har noen tips til hvordan jeg skal ha det? Evnt bilder? 0 Siter
Gjest du henger etter, - tydeligvis- hehe Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Denne moten har da vart i over ett år! Jeg slenger det bare rundt halsen. Legger det i en trekant foran, slenger hver ende rundt til andre siden. Noen knyter endene sammen foran, under størstedelen av sjalet. 0 Siter
morsan Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Denne moten har da vart i over ett år! Jeg slenger det bare rundt halsen. Legger det i en trekant foran, slenger hver ende rundt til andre siden. Noen knyter endene sammen foran, under størstedelen av sjalet. Jeg husker godt sist gang vi knyttet tørkleene i en trekant foran...;-) Er man da for gammel til å bruke det denne gangen? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.