Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen sier at en skal ta store doser AD ved dystymi. Er det noen der ute som har fått effektiv behandling ved dystymi ? I tillfelle med hva da ?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg mener at SSRI tilsvarende Seroxat 40 - 60 mg er det som skal til ved dystymi. Psykoterapi er vanligvis bortkastet.

Skrevet

Jeg mener at SSRI tilsvarende Seroxat 40 - 60 mg er det som skal til ved dystymi. Psykoterapi er vanligvis bortkastet.

Ja vel, men vil alltid virke på alle ? og hvor frisk blir en ?

Gjest Villniss
Skrevet

unnskyld at jeg blander meg inn... men er 20 mg cipralex passende ved dystymi? (Det tilsvarer vel 60 mg cipramil?)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

unnskyld at jeg blander meg inn... men er 20 mg cipralex passende ved dystymi? (Det tilsvarer vel 60 mg cipramil?)

Det er et forsøk verdt. Har det ikke skjedd noe på 2 mnd, ville jeg økt dosen.

Gjest Villniss
Skrevet

Det er et forsøk verdt. Har det ikke skjedd noe på 2 mnd, ville jeg økt dosen.

Takk! :-)

Skrevet

Ja vel, men vil alltid virke på alle ? og hvor frisk blir en ?

Kan en føle seg helt frisk med den rette medisinske dose ?

Hvis den medisinske dose ikke gir den ønskede effekt, hva slags behandling kan dere tilråde da ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...