Gjest togli Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Jeg synes ikke du er for gammel for dette. Men når jeg leser hele innlegget ditt, tenkte jeg: "Når var det egentlig sist jeg var på _fest_ i olabukse??!!" ;-) Jeg liker best å pynte meg og går som oftest i kjole el skjørt;-) Vi var på vinkveld hos søsteren min og alle hadde bukser med pene topper Jeg pynter meg gjerne i kjole til finere fester, men til fester som er mer som "vennelag", utendørs fester eller fester der vi _kan_ende opp med å havne utpå byen (noe som skjer sjelden!), så går jeg i olabukse og fin topp 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Jeg synes ikke du er for gammel for dette. Men når jeg leser hele innlegget ditt, tenkte jeg: "Når var det egentlig sist jeg var på _fest_ i olabukse??!!" ;-) Jeg liker best å pynte meg og går som oftest i kjole el skjørt;-) Det kommer jo an på hva slags _fest_ da? Vorspiel et sted med påfølgelige tur ut på byen, tilsier gjerne at en kan bruke olabukse. Er man i bursdager eller andre litt mer formelle ting, pynter man seg jo mer... 0 Siter
morsan Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Det kommer jo an på hva slags _fest_ da? Vorspiel et sted med påfølgelige tur ut på byen, tilsier gjerne at en kan bruke olabukse. Er man i bursdager eller andre litt mer formelle ting, pynter man seg jo mer... Ja, helt klart, men jeg er sjelden den som har på seg dongeri uansett. Men kommer an på her også, seffern. I påska var jeg ute på pub med noen venner, hvor det i aller høyeste grad hadde passet fint å komme med dongeri, og til og med jeg kunne ha gjort det. Men akkurat den dagen hadde jeg mest lyst til å stæsje meg opp litt, etter mange dager med skiklær og ullundertøy, så da ble det en knelang kjole med kule strømper og støvletter;-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Ja, helt klart, men jeg er sjelden den som har på seg dongeri uansett. Men kommer an på her også, seffern. I påska var jeg ute på pub med noen venner, hvor det i aller høyeste grad hadde passet fint å komme med dongeri, og til og med jeg kunne ha gjort det. Men akkurat den dagen hadde jeg mest lyst til å stæsje meg opp litt, etter mange dager med skiklær og ullundertøy, så da ble det en knelang kjole med kule strømper og støvletter;-) Ja, det kommer jo helt an på personlighet og klesstil generelt også ja, selv er jeg veldig jeans-jente, og pynter meg sjelden - trives ikke i skjørt eller kjoler. Så for meg blir det naturlig å ha p jeans i uformelle situasjoner:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.