Gjest Onani Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Hvorfor er det slik at guttene bare må onanere når de er kommt i puberteten ? 0 Siter
ekte nick Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Hæ? Jeg forstår ikke spørsmålet ditt. Hva som gjør at gutter MÅ onanere? Hva som gjør at GUTTER må onanere? Hva som gjør at gutter må onanere i PUBERTETEN? Hva som gjør at gutter BARE må onanere i puberteten? Hva mener du egentlig? Svært mange både gutter og jenter onanerer helt fra de er små barn.... Så jeg skjønner rett og slett ikke spørsmålet 0 Siter
Håpløst liv Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Nå onanerer vel både gutter og jenter i alle aldre. Men jeg har lest at guttene får litt ekstra behov i puberteten fordi de må "tømme" pungen. 0 Siter
Gjest dustedama Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Hæ? Jeg forstår ikke spørsmålet ditt. Hva som gjør at gutter MÅ onanere? Hva som gjør at GUTTER må onanere? Hva som gjør at gutter må onanere i PUBERTETEN? Hva som gjør at gutter BARE må onanere i puberteten? Hva mener du egentlig? Svært mange både gutter og jenter onanerer helt fra de er små barn.... Så jeg skjønner rett og slett ikke spørsmålet Gode poeng! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.